lessii

Alla inlägg under mars 2012

Av lessii - 8 mars 2012 18:21

Hej alla de gulliga:D

Just nu så snackar jag med Hanin,Sandra och Eve.. på skype 

Idag var det en vanlig dag..Och imorn ska jag till stockholm och kolla på genrepet till mello! Det dålig är att vi ska sitta långt upp(fanns inte fler platser,fullt..) Så vi måste ha kikare..Men iallafall så ska jag få se Danny,Molly,Ulrik 

Danny=fett snygg <3

Molly=En super bra sångare :D
Ulrik=Supeeer söt kille<3<3<3


Iallafall så kommer jag ha lagt in ett tidsinställtinlägg så ni kommer ha nåt att gö :D


men ha en bra kväll Piceee/Lessiii    

WATER FOR ELEPHANTS :D

Av lessii - 8 mars 2012 10:27

         

de gulllliaaa<3

Av lessii - 7 mars 2012 15:18

heeej

Just nu har vi slutat..ska snart till bussen men jag sitter och vilar..Men på söndag kommer Hanin hem till mig(om hon inte åker vilsen..xd)Då ska vi nog kolla på twilight..vet inte vad vi ska göra mer..men aja 

   

Bella Swan från New Moon i serie format..:D/LEsssiii

Av lessii - 6 mars 2012 20:19

hejj

Jaha nu var denna dag över..man har fått mycket..ska jag göra en video.ja men säg det då..haha

ha en bra dag alla eller kväll kanske det heter../lessiiii
 

Av lessii - 6 mars 2012 15:40

göra ett inlägg innan festen!
Just nu så har jag nyss kommit hem pappa hämtade mig!Så nu ska jag damsuga och sen ska jag byta om,sen kommer gästernaaaa! 

Imorse så fick jag faktiskt ett presentkort..typ,en bok(som vi ska beställa när den kommer ut)ettan,tvåan i twilight serien i dvd(hade de bara på de"magiska"sättet och sen ska BDP1 komma i brevlådan den 14 mars     ja jag har lite damp..men har längtat såååå!!


Ja och ni som inte fattar vad jag menar med gäster och så..jag fyller idag(14!)

men jag ska slappa lite(kommer ha fullt upp när de kommer)så ha en bra dag..för de ska jaaag<3/lessii

       

Av lessii - 5 mars 2012 16:27

hej ni underbara!
Just nu ska jag nog plugga till de två prov jag här..Men imorn kommer det inte att bli nåt bloggning tyvärr ska ha "släktfest"så jag kommer inte hinna..Men aja ni står nog ut?Annars får ni väl klaga^^

Men nu ska jag pluggaaa /lesssii

    

Av lessii - 4 mars 2012 19:53

Heej 

tänkte starta Månadens blogg nu^^

 

vinnaren får gästblogga i TVÅ dagar :D

må bäste tittare vinna!

hehe söta sandra och jag..<3

ha en bra kväll/Lessiii
 
 
 

Av lessii - 4 mars 2012 17:41

Hej och hå!
Har nyss kommit in så jag var ute med Sandra tills hennes mamma kom och hämtade henne (jaajaja!nej skoja bara sandra)Men nu ska jag plugga(har prov till på tisdag)Som också är min födelsedag.. Så tjaa ska jag också skriva lite på min bok-reccension(stavas?)

Sen ska jag när mamma kommer hem så ska jag och hon göra inbjudningskort till min fest (Ni som ska vara med på festen får de imorn eller på min födelsedag)

Sen äta antar jag och sen plugga mer och sen sova..ja man måste ju vara pigg..


Men nu tycker jag nog att jag ska plugga men innan kan jag ju säga att jag är med i veckansblogg på Eves blogg 

 

(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Men ha en bra kväll/LEssiii

    

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards