lessii

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av lessii - 11 mars 2012 20:33

är jättetrött och imorn äre ju skola så..Jag korrar ner mig i sängen och tar fram en bok och börjar läsa lite i den :D


Sen ska jag berätta att igår så läste jag ut en bra bok

 

ganska seg i början men sen så..Man får veta hur det känns att vara lite små mobbad..hon sågar av en bit av sin tumme och alla tror hon gjorde det med flit..men när hon ska åka till sin mamma i norrköping möter hon justin..och de blir goooodaaa vänner:D

men det är inte förs hon märker att hennes mamma inte kommer hem till norrköping..hon är borta!Och när hon läser ett mail som inte är till henne..så..ja mer får ni läsa mera om..Men jag tycker den är värd att läsa ;D


Men godnight :D


Av lessii - 11 mars 2012 17:04

..Men jag har idag haft Hanin här :D

Vi kollade på Twilight och satt vid datorn och spelade plats VS zombies Det var kul :D och Hanin gillade faktiskt filmen(WOOW :O)Hon tyckte den var bra utom när han glittrade och när Jacob kom(han hade ju långt hår i ettan)Men annars var den bra sa hon :DDDDD


Men nu ska jag vara social på skypee hejdååå:D 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards