lessii

Alla inlägg under februari 2013

Av lessii - 27 februari 2013 15:30

   

Medans jag är borta på kryssning tänkte jag ha en liten tävling! Reglerna står på bilder här uppe, och jag drar som sagt tre vinnare!

Trejde platsen får en länkning i ett inlägg

Andra platsen får länkning i varje inlägg i en vecka

Och första platsen får sin blogg upplagd på panelen till vänster under "Andra bloggar ni borde läsa" som är helt ny där inga bloggar finns alls just nu! Håller på att redigera den då nya bloggar kommer och andra läggs ner.

Hoppas så många vill vara med och tävla! :)


Av lessii - 26 februari 2013 22:23

  Som vanligt glömde jag bort att lägga upp bilderna från igår och nu måste jag packa det sista till imorn så dom kommer nog inte upp förns på Torsdag istället..Sorry för det :/

Hej förresten, imorn ska jag iväg på kryssning med Eve ska bli skitnice!

Kommer lägga upp nåt inställt inlägg under kryssningen så ni har nåt att läsa ;)

Kram!

Läängtar! <3

Av lessii - 25 februari 2013 20:30

Hejhej på er!
Denna dag har varit helt perfekt! Åkte tåg till Stockholm så vi var där runt 9:40, stack till Mood gallerian och letade på 1D world, ställde mig i kön (Klockan var runt 9:55 då) och var beredd att vänta i timmar innan jag var klar med allt, men när klockan vart 10:05 var jag inne i affären.

Och det var hittils en av mina bästa stunder i mitt "Directioner liv" Jag gick direkt till en väg där man kunde skriva namn och kladda, sen ställde jag mig vid den långa kön till kassan (Grejerna var bakom kassan så man fick be om dom) 

Jag köpte en långärmadtröja, halsband, nyckelband och en plånbok.

Sen fick jag hitta mamma, mormor och syskona och vi fikade sen stack vi tillbaka till 1D world så jag fick ta kort med kartong dockor av killarna och sen till historiska museumet.

Kom hem för kanske en timme sen så är ganska trött..

Bilderna kommer upp imorn från dagen :)

 

Bild från min insta

1D
Av lessii - 23 februari 2013 15:24

Hej, har städat hela dagen idag, ska städa toan och sen ut och jobba lite. Måste tjäna in pengar, har mycket som ska göras under lovet :D

På måndag ska vi till sthlm och då ska jag shoopaloss på 1Dworld :D

Sen på ons-tors ska jag på kryssning med Eve ;)
Ne nu ska jag jobba vidare

Chaoo!

 

Narry feeling! :')

Av lessii - 21 februari 2013 18:09

Helt galet bra video!


1D
Av lessii - 18 februari 2013 18:15

Crying..



1D
Av lessii - 17 februari 2013 20:22

Hej

Idag har det varit en sån där riktigt seg söndag! Jag har verkligen inte orkat nåt, satt och kollade på massor med avsnitt på PLL och har varit ute och jobbat lite ;)
Ska plugga har ett prov på tisdag..

Ses

 

Av lessii - 15 februari 2013 21:32

Hejhej!
Ikväll stack jag och mamma till stan och hämtade Hanin sen stack vi och kolla på Beautiful Creatures. Hade verkligen sett ifram imot denna kväll sen jag fick veta att den skulle komma från 11 årsgräns!
Men det var..Inte vad jag hade tänkt mig..Hehe ska inte avslöja något..
Har ni sett filmen? Eller har ni läst första boken och sett filmen? Hur tyckte ni att den var?

Själv sitter jag och toterar mig med att lyssna på låtarna från filmen och tänka hur de ska göra en fortsättning..

Ses peps!

          




Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards