lessii

Alla inlägg under april 2012

Av lessii - 30 april 2012 21:59

Tjenare

Idag har jag varit på Erikslund och där handlade jag shorts och leggings och sen när jag kom käkade vi mat och jag gick ut och jobbade en timma,sen byte jag om och gjorde mig iordning och så for vi till morfar och firade valborg :D 
Det var fett nice där och så träffade jag Sabina hon var lika gammal som mig så vi var där och spelade biljard ;)
Hade iallfall kul!
Men nu ska ni få veta en intressant sak!jag har fått den andra delen av cirkeln böckerna och denna heter eld!Så glad jag var när jag kom hem med ett paket i min hand!:D<3

   

Av lessii - 30 april 2012 14:37


Var ju i Erikslund och shoppade hittade ett par shorts och ett par leggings.

Så ska fixa ihop mera pengar så ni får ha det göjs!

 

Av lessii - 30 april 2012 10:30

Sticker till erikslund nu så nu tänkte jag att ni skulle få se min outfit och facelook

   

Av lessii - 30 april 2012 07:23

Hej 

Vaknade nyss ska väl snart läsa lite och sen gå upp och göra mig iordning!
Men till rubriken så kan väl alla de som har sett Hunger games ?Jo för er som inte vet eller inte kommer ihåg så är det peeta som är loverboy för att han kallas det för att han är kär i katniss,och när jag kollade lite på internet hittade jag en reklam om kärlek att man kan hitta kärlek snabbt mm..Men där var de nån som kallade sig loverboy xd

   

Haha jag skrattade lite då..men det är kanske bara jag som har så humor?!
 

Av lessii - 29 april 2012 18:11

Hej 

Idag så vaknade jag vid 8 åt frukost och gick ut och gick/sprang sen så när jag kom hem duchade jag och gjorde mig iordning och sen så åkte familjen till en släkting och så åt vi där!Kom då nyss hem så ja vi var där hela dagen!
Men nu ska ni få se några små videos från fredagen och gårdagen när eve var här

Först började vi bara dansa lite och så kom vi på att vi skulle dansa till en i klassen så vi tränade lite och så spelade vi in de och sen så vart det uppvisningen såklart!Så håll i hatten

...

Här börjar vi träna lite då..

Och så lite mera träning..

Men nu så vart vi klara då!

Sen så tänkte vi att vi skulle filma när vi laga mat så hela morgonen har filmen laddats upp men nu när jag kommer hem och ska ladda upp filmen så ser jag att filmen bara får vara 10 minuter lång..Våran var 35 minuter lång..aja vi hade sjukt roligt..<3

...

Men nu ska jag ta det lungt och imorn ska jag till ericslund och shoppa!Och jag som ska spara pengar..?
 
 
   

Av lessii - 28 april 2012 15:06

Så nu kommer inlägget med Ian som alla inte kanske inte vet så är det han som spelar Damon i The Vampire diaries.

...

Ian Joseph Somerhalder föddes den 8 december 1978,han är alltså 33 år gammal.Han föddes i Covington,loisiana USA

Han har varit modell när han var mindre men spelar nu somsagt i Vampire Diaries.

Han var sjutton när han började att skådespela,han hade innan vart en modell från 10 år åldern till 13 år.

Hans mamma-Edna och hans pappa-Robert

Han dejtar Nina Dobrev som spelar Elena i Vampire Diaries

...

   

 

Hoppas ni gillade det,och komihåg att kommentera om ni vill att jag ska skriva om en kändis!  


Av lessii - 28 april 2012 13:23

 

Av lessii - 28 april 2012 09:11

Hej

Igår skulle jag ju skriva om Ian(Damon)Men Eve är här så jag skriver det inlägget när hon åker hem<3

 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards