lessii

Alla inlägg under januari 2012

Av lessii - 31 januari 2012 20:14

..och sov så gott


själv ska jag börja på en ny bok (här ligger jag och blöder)som jag fick i julklapp och nej jag ska inte sova nu men jag har faktiskt varit sjuk så jag är ganska trött och ska somsagt till skolan imorn så jag måste upp vid sex!aja skolan måste man ju gå i 


aja men jag tänkte börja med månadens blogg så jag skriver ett inlägg om det så ni vet mer om själva tävlingen(som ni nog fattar kommer hållas en gång i månaden )


sov sött nu<3 :*


   

plööööög!

Av lessii - 31 januari 2012 13:02

och kommer förmodligen till skolan imorn


jag måste nog plugga nu ni ska få några vackra blider från mig!

 

sä här ser min data skärm bild ut!<3        

jag nu!hehe ja jag vet fin frilla!..not





fina bilder va men här kommer fina citat frånnnn.........twilight ganska fina faktiskt!


"Some say the world will end in fire, some say in ice. 
From what I've tasted of desire I hold those who favor fire. 
But if it had to perish twice, I think I know enough of hate. 
To say that for destruction ice is also great and would suffice" 
-Bella.
 Eclipse

 

de är så söta tsm!(tillsammans)

ett annat citat<3


"This wasn’t a choice between you and Jacob. It was between who I should be and who I am. I’ve always felt out of step. Like literally stumbling through my life. I’ve never felt normal, because I’m not normal, and I don’t wanna be. I’ve had to face death and loss and pain in your world, but I’ve also never felt stronger, like more real, more myself, because it’s my world too. It’s where I belong."


- Bella Swan - Eclipse
 
fina va?men ska plugga nu så hejdå
Av lessii - 31 januari 2012 10:07

hejsan jag har inte bloggat på lännnnngneee! men jag har varit sjuk..igen..denna gång vart det magsjuka!Jag tror det började på söndagen förrmiddan eller nåt spyde sex gr under dagen låg uppe i rummet hela dan kunde knappt sova på kvällen men igår mådde jag iallafall bättre var yr och hade huvudvärk menmen så jag låg bara i soffan och kolla på tve hela dan!Men idag mår jag bättre lite svag men annars mår jag väl bra!

jag kan väl berätta hur essas fest var dåå!?

den var jättte bra!vi hade fett kul vi spelade twister sen spelade vi wii (just dance 2 va? minns intexd)men sen kollade vi på film minns inte vad den hette men ganska bra..?såklart fanns det dricka och snacks!
 toppen fest!


men jag ska nog kolla andra bloggar nu känner att jag har missat mycket och ska nog försök med lite plugg?..aja hejdåå  

saknnnnnar er allllllla!

ni som inte är med på bild jag saknar er meddddd!hade inte er alla på bild bara<3 

Av lessii - 28 januari 2012 18:03

tjenare alla läsare


just nu gör jag mig iordning till essas fest(jessica=essa)så kul de ska bli!

men idag var jag på ericslund och köpte en väska(bilde sen)vi var där till tolv typ?åkte hem åt hamburgare slappade och nu gör jag mig ordning till festen men vi ses gullisar!!<3

   

snygg    vaa!!?


så här ser jag ut nu!<3


essa!



aja ska nog fixa mig nu så ses vi 



PS:grattiZ linn på 14 årdagen!<3

Av lessii - 27 januari 2012 20:17

tjaba imorn så blire att åka på morronen till erikslund och skaffa en nya väska till mige and systern längtar behöver verkligen en väska!Sen byta om så hämtar jenny mig och sandra så åker vi till jessicas fest!

men jag försöker få tag i annie nu så hejdååå


ps sörjer över att ingen vampire diaries var idag!    

söta ungar!!<3

Av lessii - 27 januari 2012 11:56

heeej

jag kom nyss från matsalen efter lunchen maten idag var ok(bättre än vanligt)det var jag,elin,julia,annie och jennifer det var typ pasta och en pasta sås 

De andra tjejorna är på mcdonalds men jag ska väl kolla in på lite bloggar nu så vi ses och ha en bra fredag



PS:inget vampire diaries ikväll!  


Av lessii - 26 januari 2012 17:03

tjoo


igår skulle jag göra ett twilight inlägg men jag gör det nu men jag kommer längre ner i lnlägget skriva vad som händer då i mars(för mycket händer då ska ni veta)


OKEJ VI BÖRJAR MED BILDER

obs de som inte vet eller inte vill se ska inte kolla på er egen risk!!

ashely green ska vara med i denna film en film man vill se!(bilden bredvid lol)hon är den som spelar Alice culle ;)

AW NAAW älskar denna person!!<3<3så snygg han är ^^(denna scen är tagen ur Abduction ännu en film jag vill se bara för han är med i den eller?hihhi ja ^.^

det händer inte så mycket i "twilightvärlden"så här en bild från en reklam Ashely green är med i(aka Alice Cullen)

raww!!love him!!<3

aw ännu en snygging vid namn Jamie C.Bower (aka caius)se bilden här neranför ;)han är oxå förlovad men tjejen som spelar ginny i harry potter;)  

 

      


VIDEORS!!!!




obs de som inte vet eller inte vill se ska inte kolla på er egen risk!!


en teaser på parody breaking dawn av hillywood show hela kommer väl senare

The HillyWood Show brukar göra paradier(alltså de härmar en film eller nåt och gör som sin egen typ)men de är shita bra!

kolla här

här

och här


(deras andra videor av filmerna)

en video när taylor lautner spelar in abdution där det blir ehh lite fel!!xd

några såna här videor kommer vara med på dvd ;)

en scen hur filmen

nån har gjort så det ser ut som att jackob and rosalie bråkar om att bella har en demon i magen xd

tja man får se hur rosalie ser barnet som alltså som en "vanlig"bäsis som inte andra gör..


så nu är twilight inlägget klart ;)


nu ska ni få veta vad som kommer hända under mars

   

lännnngtar till mars!!! allt händer då ju!    













 

Av lessii - 25 januari 2012 20:03

hej jag har bara inte orkat blogga idag vart hängigare och hängigare under dagen..vet ej om det var för plugget eller nåt men jaja mår bättre nu ska till skolan imorn måste få veta om jag har nåt prov alla bara säger vi ska prov och andra säger vi ska inte ha prov! aja ska bara göra några frågor till i matteboken 


eller sova (ZZzzZZZzz taylor zzzzZZZZzzzzZZ LAUTNER!!<3)


hehe smått beroende av honom.. 


nej nu MÅSTE jag plugga..  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards