lessii

Alla inlägg under november 2011

Av lessii - 29 november 2011 20:58

hej på er just nu håller jag på att somna... ZZZZ

Haha men jag ska bara skriva ett kort inlägg innan jag snarkar vidare...ZZZ.Haha men jag ska vissa några lite gammla bilder        

haha mitten bilden har jag gjort på ett spel på spela.se 

Av lessii - 29 november 2011 18:43

hej och hallå

just nu sitter jag och tjaa bloggar haha.Men idag hade jag utveklingssamtal gick väl bra tror jag.Sen har en super söt hund försvunnit från denna planet en tyst minut för dig sigge...

Sen hade vi såklart lektioner idag så vi började med matte sen B-språket efter det NO sen lunch mumsit...not Men efter det var det engelska och där gör vi en film jag och filmar med erik,jenny och jennifer.Vi filmar Thumbelina(tummelisa)så jag fick såklart vara tummelisa(huvudperson)Men jaja vet inte vad jag ska skriva om så ha det bra

  

Av lessii - 28 november 2011 19:52

hej nu är jag tillbaka i spåren igen kommer blogga mer nu lovar.Men idag slutade jag vid nåt vid elva då stjusade farmor mig och min vän annie.Sen var jag hemma åt mat och satt vid datorn sen kom syrran Men nu sak ni få se en grej jag måst vissa er denna blogg


http://www.mittlivsomlesslie.blogspot.com/  

osanolikt att det var min blogg men jaja vi ses era sötisar


Av lessii - 28 november 2011 16:45

hej alla söta läsare 

sitter uppe i ballkongsrummet med den jag älskar allra mest min super söta hund såklart;*

Jag har aldrig skrivit om honom förut så jag gör ett litet inlägg om honom nu Först vill jag säga till honom(han läser inte min blogg men ändå)att jag älskar honom sjukt mycket och kommer sakna honom så mycket..

Och ja han är anledningen till att jag inte har varit så bra att blogga i helgen...jo för han ska avlivas ja det är sant...Fick vata det i fredags ni kanske vill veta varför?Jo han är sjuk igen han är ofta sjuk så han mår inte bra av det han lider vi ser det mamma ser det alla!Så för hans bästa gör vi det även om det är super sorglit... 


Ha en bra dag/lesslie


      

Av lessii - 27 november 2011 20:17

hej alla där ute just nu sitter jag i mitt rum och kollar runt lite på olika bloggar(kan länka några av dom i slutet av inlägget)Men jag vet att några av er kanske inte gillar att jag har haft ett blogg brott..men jag ska säga det i morgon för då har jag lovat alla mina vänner varför jag inte har bloggat på ett tag.

Idag har jag haft fest eller mamma och brosan har haft fest mamma fyllde år idag och brosan i morgon Så dubbel fest kan man säga.Så jag är ganska trött och ska snart bädda ner mig i sängen och ta fram en bra bok och läsa 

Och i fredags åkte molly ut från idol

men det bra var att MOA gick vidare

bra va?

här kommer länkarna

TAYLOR 

SÖTINGEN 

MOLLY 

TWILIGHT 

så där hejdå<3



Av lessii - 25 november 2011 19:21

hej jag kommer inte vara så social på bloggen ett tag framöver...men jag berättar sen vad som tynger ner mig...

Av lessii - 25 november 2011 15:02

hej just nu sitter jag och sandra och jenny och väntar på att bussen ska komma så vi kan åka hem!Men jag har inte bloggat på ett tag så jag ska stor blogga nu...men jag sitter och spelar på fb(facebook)medans sandra städar och ja hon städar undan papper haaha.Och jenny sitter och är tyst... Men när jag komer hem ska jag städa vidare i mitt rum och sen ska jag kolla på idol

    

HEJA MOA!

sen ska jag kanske sova för jag ska upp tidigt imorn ja jag ska åka och hämta sandra och jenny vid 10 tiden sen sticker vi till örebro till marieberg Och vill ni veta en grej...jo jag fick C på SO provet nöjd!Och på fakta delen så fick jag A stolt nu!!

men nu ska jag kolla på lite videosar så hejdå<3

OCH NU SKA JAG VISA HUR DET SER UT NÄR JAG VINNER ÖVER JULIA PÅ FACEBOOK SPEL

   

Av lessii - 25 november 2011 10:32

hej alla just nu sitter jag i biblan med alla mina vänner och spelar bubbelsaga och jag dör!!men har inget att skriva om så ska nog forsätta nu hejdå 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards