lessii

Alla inlägg under december 2013

Av lessii - 31 december 2013 16:56

Gott nytt år hurrni! Ännu ett år har gått. Jag hade ett känn på mig när året började att det skulle bli ett superbra år. Så mycket bra som hände. 

• One Direction konserten var helt klart den bästa saken som hände under året! 

•Fixade parkett platser med bästa Hanin till den 13 Juni då vi får se One Direction igen :')

•Gick på midnattspremiär av Catching Fire med mina friend.

•Första trailen till Divergent kom ut, minns hur pirrig det var när jag såg den så det är inget man glömmer.

•Såg This is us med Hanin och Jenny ♥

•Hela valborgskvällen var helt grym, kommer aldrig glömma den heller!

•Hel dag på grönan med familjen + Pappas kusin och han sambo och dotter. 

Det var några av årets händelser jag aldrig kommer glömma, så minnesvärda. Som man märker har jag många minnen bara med mina vänner och det visar bara hur grymt glad jag är att ha dom med mig. Utan dom vet jag inte hur jag skulle klara mig genom dagarna. Så glad jag är att ha dom och att jag kan lita på dom. 

Nu ikväll så ska hela min familj och jag äta trerättermidda och fira in det nya året. Ha ett gott nytt år nu ni alla! 

Kram


Av lessii - 28 december 2013 13:14

               

Av lessii - 27 december 2013 17:47

Hej, igår var hela min familj utom mamma som hade migrän hos min morbror. Ditt kom även mina två ryska morbröder, morfar och min moster. Vi åt mat och fikade, fick även lite mera presenter också. Umgicks med mina kusiner också har en liten gullunge som jag gick och bar på halva dagen. ^^

Idag åkte vi till erikslund efter att min farbror åkte hem. Jag handlade klart julklapparna till mina girls. Ska träffa dom den 2:a januari och ha sleepover. Kommer bli galet men super kul! Saknar dom verkligen.                     


Av lessii - 26 december 2013 22:00

Hej, igår var det Juldagen (Duh x 2) Iallfall så kom pappas syskon - Syster och tre bröder - plus deras respektive. Vi åt mat och sen så körde vi julklappsrace! Jag vann en bok och en mugg med lock på. Bytte till mig kroppsolja/salva. Gick inte och la mig förns runt ett halv två. 

Idag så åkte ena farbrorn och hans sambo och min kusin hem efter att varit hemma hos oss i en vecka. Min andra farbror ska bo kvar här en natt till innan han drar hem till Danmark :) Kommer bli jobbigt, träffar dom inte så ofta, bara runt två gånger per år..  

                           


Av lessii - 25 december 2013 12:32

Igår var det julafton (duh?) Vi var med min mammas släkt detta år. Åt grötlunch vid tolv och sen vid tre var det kalle. Efter Kalle öppnade vi presenterna och åt mat sen. I ett senare inlägg ska jag lägga upp mina presenter. 

Idag så kommer pappas syskon och så ska vi spela julklappsrace. Ska bli awesome!
         


Av lessii - 24 december 2013 10:30

 


Av lessii - 23 december 2013 19:48

Min älskade farmor var här och vi fick öppna en paket var av henne eftersom vi inte kommer träffas imorn. Fick en onepiece av one direction! Så glad den är så mysig och jag kommer aldrig ta av den, heh.

När jag fick den "snodde" min farbror den och tog på sig den, tror han vart lite avundsjuk ville nog ha den själv ;)

 

Av lessii - 23 december 2013 13:04

Hej, från i fredags till nästa torsdag och fredag ska mina farbröder, en av deras flickvän och min kusin bo här. Det har varit väldigt stökigt här hemma. I lördags hade vi 40 års fest för pappa som varade från 3 på eftermiddan och långt in på natten/morgonen. Jag gick och la mig runt 12 men somnade inte förn runt 1. I går julpyntade vi och satte upp granen. Idag ska vi slå in de sista julklapparna och se klart hunger games. Kram

         


Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards