lessii

Alla inlägg under mars 2013

Av lessii - 31 mars 2013 22:34

Idag firade vi påsk hemma hos farmor och då fick jag mitt påskägg av henne där, eftersom jag inte käkar godis brukar jag inte veta vad som finns i mina påskägg ibland :s

Men detta var vad jag fick av farmor och hennes man :)

(Jag har redigerat bilderna lite för att min kamera till mobilen är då dålig :P, och så gillar jag att fixa mer bilderna)

             


Ja lite gott och blandat helt enkelt!

Ha en bra kväll! Kram!

Av lessii - 30 mars 2013 00:33

Om ingen fatta min rubrik lyder den såhär!

_._ 

Ser ni det ser ut som skor! Tycker iallfall jag :P

_._    _._     _._     _._     _._     _._ 

Hih

Men som ni märker jag ganska trött, borde sova men orkar inte gå upp från sängen och byta om till pjamas..Men denna kväll läste jag lite i en novell som är..Bra xd

Nej men den är bra! Bara lite annurlunda..Nej men skit i novellen, jag kollade också på Let's Dance och hejade på den finaste Oscar Ziaaaaa! <3333

Imorn är det påskafton..Tror jag iallfall..Ganska dålig och komma ihåg sånt xd

Kram!

 

Ganska rolig bild faktiskt.. Har ni sätt trassel förresten? Asså filmen han där uppe är med i? Handlar om rapunzel och sånt? Okej kalla mig barnslig för att jag har sett den men den är faktiskt rolig! 

Skulle inte jag sluta prata?..

Ha det bra!


Av lessii - 27 mars 2013 18:51

Det blir mera pluggning nu! 

Sista provet innan lovet! Love'it! Ska lyssna också på The Host soundtrack som finns på spotify :)
Skulle vilja gå på den men somsagt utegångsförbudet kom ivägen..Aja ska se den under lovet istället :)

Ha en bra kväll!

     

Av lessii - 25 mars 2013 19:29

Ska faktiskit gå och lägga mig i sängen nu..Gosa ner mig och kolla lite till provet, sen ska jag sova. Mår skit..Har jätteont i huvudet och fryser och mår illa..Vill inte blir sjuk kommer missa sjukt mycket känner jag..

Aja om ni inte har nåt att göra adda mig på quizkampen - directionerfreak heter jag ;)

 

Av lessii - 24 mars 2013 10:12

Kan säga att en av mina förebilder är Kristen Stewart, och inte bara för att hon spelar Bella i Twilight serien. Utan för att hon står upp till all hat, att hon inte bryr sig osv. Jag verkligen hatar de som hatar henne nu efter hennes lilla drama att hon var otrogen mot Rob,  jag vart också lite arg och sårad över vad hon gjorde men efter det nu när de är typ tillsammans igen så fortsätter alla med dåliga rykten..Som att hon ska vara otrogen mot Rob igen med Taylor som spelar Jacob i Twilight..De är bästa vänner! Eller att tidningar har tagit henne som den osexigaste kvinnan i Hollywood..Liksom hur tänkte man då?! 
En av mina drömmar är att få träffa henne, en säga hur bra hon är och få hennes autograf. En kram skulle också vara lite kul ;)

    

  

                          

 

Helt otrolig vacker, och bryr sig inte om vad folk säger om henne! Starkt!     

Av lessii - 21 mars 2013 17:14

 

Av lessii - 19 mars 2013 21:16

I söndags så beställde jag en Twilight breaking dawn part 2 box som innerhåller breking dawn part 2 och breaking dawn part 1 med nya scener i ;)

Idag fick pappa ett meddelande att den har skickats så jag hoppas att den ska komma imorgon så jag får den snart!!

 

Onödigt inlägg, men ville bara säga det :)

 

Av lessii - 16 mars 2013 19:04

Jag var för lat för att ta kort så jag gjorde en liten film om vad jag köpte/fick idag :)

Om ni inte får igång videon så klicka bara på startknappen och vänta lite så ska den starta ;)

Om jag ska säga så var den militärfärgade jackan, skinnjackan och skorna helt klart snyggast!
 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards