lessii

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av lessii - 31 mars 2012 21:28

Hej

Nyss åkte de coola brudarna från detta hus!Vi hade så nice!När de kom  bjöd jag på en"välkomsdrink"som många uppskattade!:D
Sen öppnade jag mina presenter(bilder sen)Sen åt vi tackos och en viss Eve bara åt,och åt!!
Och så gick vi ut Vi"lekte"dunken och skratta och hade kul!

Sen sa mamma att vi kunde kolla på film så vi sprang in och kollade på litlle fockers(fattade inte handlingen?)Men innan filmen var slut så stack vi upp och hade sanning eller konsikvens!!

Man fick veta saker..eller inte?Men vi hade kul iallafall!!

Sen under festen var det ju earth hour som nu har slutat men iallafall vi hade ljus tända sammtidigt så det vart en rolig stämmning!

Men nu ska jag plocka undan i mitt lilla rum och sen läsa :D 

Men ha en bra kväll :*
(bilderna kommer i morn loovar..också bilderna jag lovat i så många dar kommer up ;))

   

Pyss/lessii

Av lessii - 31 mars 2012 13:49

Städat rummet:CHEK

Städat toan:CHEK
Hyrt filmerna:CHEK
Fixa med mat till brudarna som ska komma 17:nej ska ner nu
Äta lunch:SKA BLI!
Byta om till min kläder:NEJ GÖR DET SEN

...

dagnes scheema

   

*dålig cambild*

Pyss/lessii

Av lessii - 31 mars 2012 09:07

Hej

Sitter ner bäddad i min säng och har nyss vaknat.Ingen annan har vaknat tror jag?Är iallfall själv på övervåningen så jag vet inte?

Men jag var så glömsk igår glömde bilderna?Men jag gör det idag jag menar det var ju en hel vecka sen ju!

Men nu ska jag nog klä på mig och gå ner och kolla om man kan få i sig nån frulle!
...

Min bakrundsbild på datan

 

Pyss/lessii 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards