lessii

Alla inlägg under januari 2013

Av lessii - 29 januari 2013 17:06

Hej

Sry att jag inte skrev nåt igår,var vääääldigt trött efter att somnat kl 1 på natten.Andledning till att jag gick och la mig så sent var för att jag är så dum och läste ut Beautiful Creatures och märkte inte hur mycket klockan var.

Men nu är till ännu ett problem..Jag är beroende..IGEN! Det räckte väl med efter The Hunger Games? Eller fallen ängel bökerna?Men nej då kommer det nån/några brilljanta författare och skriver den/de bästa boken/bökerna i världen!!

Jag ska försöka stå ut tills den andra boken kommer ut på svenska.Tills dess.

Ha det bra!

 


Av lessii - 27 januari 2013 20:56

Tjoo!

Jag är ledsen över att jag inte har bloggat under helgen.Men igår så fick jag min efterlängtade bok Beautiful Creatures så jag läste hela dagen igår, iaf nästan hela dagen och idag har jag också läst.Har mal igenom nästan 400 sidor och ska försöka läsa klart den ikväll.

Kram

 


Av lessii - 25 januari 2013 15:58

Hej

Sitter och lyssnar på Westlife (Tack Eve för att du fick mig att lyssna på dom..xd) Vill ha nåt att äta..Är hungrig..Ska läsa lite i min bok och ha allmänt tråkit..Haha.

 

Av lessii - 23 januari 2013 21:55

Nån som kommer ihåg henne? Vinnaren av Talang 2008 tror jag.

Har blivit helt fast för en av hennes låtar.

Uncover.Lyssna och bli kär i denna lååååt

Av lessii - 22 januari 2013 17:17

 

Svar: Hej, jag det finns andra directioners på min skola. Tycker inte att det är drygt alls, vi gillar alla samma sak och det är ju bara kul om man skulle lära känna mera directioners.

 


Halloj på er, dagen har väl varit okej, hade typ värsta idrotten idag..Det var nån hemsk hinderbana..Hade så ont i armarna att jag inte kunde röra dom knappt xd

Sen fixade jag We heart it idag, sen ute kanske men jaja..

Följ mig gärna där eller nåt..xd

Fööööölj mig hääär

Så där jag, nu ska jag plugga.



Av lessii - 21 januari 2013 20:40

 


1D
Av lessii - 19 januari 2013 21:37

Sitter i sängen nu, är utmattad. Sov hos Eve från igår, vi hade "fest" kan man säga. Drack cola åt chips, kolla på vampire sucks och en J*vligt dålig komedi..xd

Men iaf, vid tolv typ så kom morfar och hämta upp mig, och jag åkte hem till han och skulle hjälpa han med sin nya mobil. Fixa med alla hans kontakter som han hade från sin gamla till den nya. Det tog..4 timmar allt som allt (1001 kontakter att rensa mellan..) Fick fyrahundra kronor för det :)
Aja, ska väl slappa lite nu. Kramis

 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards