lessii

Alla inlägg den 2 mars 2012

Av lessii - 2 mars 2012 19:05

heej 

just nu sitter jag och Jenny och skulle ha ätit mat..men maten var inte färdig så vi gick upp igen..och nu är vi här^^

Men vi har gjort en video vad vi  har gjort så enoyyy!

hehe vi är bara såå braiga!
men medans jag och Jenny väntade på att filmen skulle laddas upp filmade vi när vi hade flugjakt..enoyy

hehe ja så här kan de se ut..men det är inte över än..

stackars fluga..


 
 

sista filmen på G nu..


 
   ojooj vilken kväll de var..men nu ska väl jag och jenny göra nåt?..ha en bra kväll/Lesssssiiii..och jennnnyyy
 
 

Av lessii - 2 mars 2012 09:20

Hej 

Just nu sitter jag uppe i mitt rum..Har nyss ätit frukost det var gott!Men vid 12 ska Jenny ringa mig så ska vi snacka om när hon ska komma hit Annars händer väl inget idag?Det är ju fredag..snart skola igen..men jag fyller ju också år snart!Jippii hehe undrar vad man får då då?Aja ska nog städa/bädda sängen fixa håret och sånt..Men ha en bra dag/Lesssiii

   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards