lessii

Alla inlägg under februari 2012

Av lessii - 29 februari 2012 20:01

hej 

det har blivit ganska mycket bloggning idag..!^^ Men det är bara bra det..Imorn dra man till västrås och shoppar in lite mer kläder(ja jag vet har blivit shoppgaleeen)Men jag skulle med en grupp i himmeta som heter tonår och bowla men det skiter vi i va?^^ Nu ska jag kanske ner och kolla in några sims familjer..så ha en bra kväll:*

oj juste 6 dagar till min födelsedag +att på lördag ska jag färga mitt hår mörkare..gött/Lessssiiiii

   

Av lessii - 29 februari 2012 13:19

Hej alla 

Rubriken är från idag då jag och min brosa var ute

Jag hör han skrika till så jag springer dit jag hörde det och ser honom på marken!

Jag:vad har hänt!!!
Han:jag ramlade..

Jag:ja jag ser det..vart gör det ont..?

Han:jag satte mig på en stubbe och ramlade..säger han och ger stubben en bitch blick..

Jag:Ja men vart gör det ont!?

Han:Ehh..på min rumpa

Jag:...
Han:min söta lilla rumpa..säger han och går iväg som om inget hade hänt..! 


Ibland kan man undra vad som händer i de små's huvuden?..

Av lessii - 29 februari 2012 09:28

hej alla underbra


det verkar som om ingen blogg om twilight är så aktiv nu så jag kan inte blogga på twilight bloggen just nu men då blire mer bloggning till er!!

Idag så ska jag jobba om jag hinner?Kanske ska jag ut och ta en promenad?Ja jag ska det får se när..Men annars häder inget typ?Ska bara slappa och sånt Imorn så ska jag,mamma,syrran,brosan och mormor (ingen moster) till Erikslund och shoppar..igen..WOW ny gaderob till mig va?hhaha nej men jag ska kolla om jag hittar nåt bra tyvärr är det ju jag som fyller år nästa gång elr tyvärr och tyvärr..men jaja ni fattar jag kan då inte köpa nån present till nån..aja nu ska jag käka frulle så vi ses<3/lessiii

   

Av lessii - 28 februari 2012 22:07

hej alla där ute..

Jag har nyss kollat klart på Eclipse En av de bästa i serien!Men jag är ganska trött(har ju varit i stan hela dagen typ)Och så blev man väckt av syrran som sjung "DAGS ATT VAKNAAAA NU SKA VI HA MORGON PATYYYY!!"så sjung hon om och om igen..Men jag ska nog vara vaken en "liten"stund..Men ha en bra kväll/LEssiiiii

 

insåg att det står Carlise's stunt man där(bredvid japser) xd!

Av lessii - 28 februari 2012 16:25

hej..igen.. 

Men Jennifer ville att jag skulle lägga in bilder på kläderna så a jag gör väl det då!

               



 

Av lessii - 28 februari 2012 16:00

hej alla 

Nu har jag typ nyss kommit hem från en shoppingrunda i stan med farmor Vi handlade ganska mycket..ett par skor,två blusar,två skjortor,ett par jeansleggings och ett par byxor..Men allt var fint Nej nu ska jag nog plugga(ja jag har ett prov om en vecka så..)Men ni får bilder sen /lesssssssiiiiii

     

ni har nog märkt att jag älskar såna bilder..<3

Av lessii - 27 februari 2012 21:34

heej alla 

just nu lyssnar jag på 1D(one direction)har nyss spelat sims kul de va spelade lite med Eve idag annars brukar jag inte att göra det asså att spela Men imorn ska jag till stan emd farmor vi ska handla lite presenter(kläder)till mig eftersom hon inte vet vad jag har för klädssmak Men de ska bli kul!Sen på torsdag så ska jag till erikslund med moster,syskonen,mamma och mormor Ska nog shoppa in lite mer byxer då Men nu ska jag nog slappa innan jag läser eller somnar måste vara uppe tidigt imorn ska åka till stan tidigt imorn!puss

     

Av lessii - 27 februari 2012 17:02

hej nu har eve åkt(sköönt..nej skoja)men nu sitter jag och bara..ehh ja jag bara sitter bara här lyssnar på sean banan-den förste banan!(man kan lyssna på ala låtar på spotify nu)Men jag ska nog kolla runt på bloggar nu så vi ses

               

några av de bilder jag tog ;)

men nu ska jag göra några inlägg på min andra blogg(där jag gästbloggar)det känns som det bara är jag som bloggar där(hon den andra gör typ inga inlägg ju!) 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards