lessii

Alla inlägg under juni 2012

Av lessii - 30 juni 2012 16:25

Hej 

Idag så kom lillkusinen hitt och ska sova här det är helt galet hur stökit det blir av han!Haha han och brosan här spruningt ut och in och lekt,skrikit och spruningt som vildar!
Men jag tog kort så om allt funkar(Datorn lagga sjukt mycket just nu)så kommer bilderna upp till kvällen!

Puss

 

Av lessii - 30 juni 2012 09:50

Hej på er

Är lite små trött och är barnvakt åt kidsen..Men igår kollade på på 1D's frågestund frågade typ 100 frågor till alla men fick inte ett ända svar!Haha dissad!Sen så efter det så kröp jag ner till syskonen som skulle sova och försökte så brosan att sova..

Som inte gick!
Sen kom mamma och pappa hem och då ville brosan sova hos mig så sakt och gjort så kröp han ner i min säng och somnade bums ;)

Men nu måste jag ta hand om syskonen för mamma och pappa ska kolla på bil:)
Puss

   

Av lessii - 29 juni 2012 19:15

Hej

Min kväll blir att tillbringa 1D musik,kolla på twitter för att killarna ska vara online där och svara på fans frågor och bara soffta och kanske hoppas att nån söt liten 1D kille vill svara på min fråga?

Puss

 

Av lessii - 28 juni 2012 20:29

 Hej under eftermiddan så kom kusinen (3 år) och farbror och hans tjej till oss de bor borta i malmö så det var kul att se dom!Kusinen kommer tillbringa hela lördagen och en del av söndagen här då han ska sova här!Kul.

Tog tyvärr inga bilder men kommer ta bilder imorn!
Puss

 

Av lessii - 28 juni 2012 13:18

Tja jag håller på och mixar och fixar bilder på datorn som bilr som "Fan made"bilder..

           

Vilken är din favorit?

Puss

Av lessii - 27 juni 2012 22:12

Var med kompisar på ett "Cafè" ute i himmeta i kväll jätteroligt vi hade!
     

Puss!

Av lessii - 27 juni 2012 10:19

Igår tillbringade jag hela dagen hos Eve med Hanin vi hade sjukt roligt!
Vi kollade på ett TVD avsnitt och fick damp varje gång Eve's säng flyttade på sig så att man nästan ramlade.Sen så fixade vi med våran blogg.

http://thevampiregames.blogg.se/ 

Vi håller på med ny design och sånt.Sen vart det hopp i stutsmattan och massor med skratt!

Dagen var helt galet och jag älskade det!

         

Love u Barbie's

Av lessii - 24 juni 2012 13:21

Hej på er 

Midsommaren var perfekt jättekul jag hade med familj och sen åkte jag till dalarna i går :)

Men här kommer bilder från sommarjobbet och midsommaren!

Sommarjobb:

                      

Sen så var jag med den jag bodde hos(en släkting) till en gård där vi kollade på djur mm

     

Och lite bio hann

jag med gå på!

   


Midsommar och dalarna:

   


Vi var i en björnpark och kollade på djur.

           

Lite långt inlägg men aja!
Puss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards