lessii

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av lessii - 16 mars 2012 20:53

Hej hallå :D
Sitter i mitt rum nu,mamma och pappa kom nyss hem efter att mamma hämtade han i stan,Innan hade mamma,brosan och syrran vart till morfar och grillat men jag stannade..(1:för att tvd=vampire diaries började idag,men också för att jag var jättetrött eftersom jag hade praot idag och har inte varit hemma på flera dagar..)Så jag la mig i soffan och kollade på extramatrialet från filmen BDP1 sen vid 18:45 stängde jag av satte på sexan trog fram mat(blev bara macka och yogi)Sen kollade jag på Tvd och blev lika sur som vanligt när det blev reklam..Men nu ska jag kolla runt lite på bloggar..juste jag har skaffat bloglovin..vet ej varför men kände bara för det 

Sen har jag.."sattit"ditt en nedräknare för BDP2 på bloggen ni ser den till vänster :DDD

(galen..ja som vanligt tror jag?xd)

Men nu ska jag kolla runt sen kolla klart på de andra två timmars extramatrial      

*liknaden är skrämande att de vinkar så lika,och med benen i kors,,man fattar att de föll för varandra 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards