lessii

Alla inlägg under september 2012

Av lessii - 30 september 2012 22:05

Nu kommer utmaningen igång, eller imorn rättaresagt.

Jag kollade nyss och jag har fått 101 gillningar på fb till min blogg :)
Så imorn kommer ett inlägg där ni får reglerna, och en tävling så kommer äga rum ;)

Så håll utkik!

   

Av lessii - 30 september 2012 17:23

 

Idag e det min älskade bästis födelsedag! Hon blir fjortis och hon är värd denna dag!!
Jag kan minnas när du knuffa ner mig i ett hål med vatten och polisen var i skolan och frågade vad som hade hänt med mig xd

Eller när vi tog sönder en takplatta i skolan med en mopp..xd

Minnen bara rasar in i mitt huvud, så många ögonblick som vi hade och när jag var ledsen visste du vad du skulle göra och säga.

Jag älskar dig och utan dig skulle mitt liv vara som en fisk utan vatten.

GRATTIS BABE ♥



Av lessii - 28 september 2012 12:18

 

ASSO!! HAR LÄÄNGTAT SÅ IN I ***

     

Haha söta vänner man har då :')

1D · Friends
Av lessii - 27 september 2012 22:11

Jag är med och tävlar på moahumle.devote.se om att vinna veckans blogg, var med och tävla du med!

  

Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)



Av lessii - 27 september 2012 19:52

Hej!
Ska snart ner och kolla på New girl och direkt efter kommer två panka tjejer, ni borde kolla på det!
Men jag har pluggat nästan hela kvällen..Liksom har matteprov imorn..

Puss

 

Av lessii - 26 september 2012 19:10

       

vet ni vilka ord som är i mitt huvud nu?

Söta

Gift er!
Älskar er!

Danielle är f*cking het!
Liam är f*cking het!

De är f*cking heta tillsammans!
DE FÅR INTE VARA SLUT MELLAN DOM!!!?

Tydligen har ett rykte (som alla säger e sant) att dessa sötnosar ska ha tagir slut mellan dom..jag kommer börja gråta ifall de e sant..
Nej nu måste jag plugga..



Av lessii - 26 september 2012 16:49

jag fick en föfrågan om jag kunde göra länkbyte på bloggen här med ett par tjejer som nyss börjat bloggat och jag gör det gärna för att hjälpa till på bloggen :)
 

(Klicka på bilden för att komma till deras blogg)

Ps: glöm inte utmaningen ;) 

Av lessii - 26 september 2012 10:39

Hej

Nu är det 92 personer som gillar min blogg på fb, så jag har en liten utmaning!
 

Får jag 100 gillare så så kommer jag en hel dag göra gratis länkningar på min blogg för de som vill

Puss

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards