lessii

Alla inlägg under mars 2012

Av lessii - 28 mars 2012 17:24

Hej!
Denna dag har väl varit ok?Har bara stört mig på detta regn..Vart är solen?

Men snart ska jag plugga och sen läsa ur min hunger games tidning jag köpte idag :D

Senare ikväll ska jag lägga upp bildera från i lördags<3

Smått beroende?japp antagligen..


Ahhh min tidnig MIN!!

 

Pyss/lessii  

   

Av lessii - 27 mars 2012 14:49

Hej

Saknat mig?ja såklart!

Men nu sitter vi utanför B och fick sluta tidigare..JIPPIE.Men jag håller på att göra en bakrundsbild till min dator..Lägger upp den sen!


Snyggingar<3..eller iallafall harry<3

 

Pyss/lessii

Av lessii - 26 mars 2012 21:02

Nu ska lilla Lessii somna..eller inte..Men jag ska iallafall krypa ner och läsa en braig bok!

...

ÅHHH!! Kommer ni ihåg tjejer!Tycker Katniss bara är så bra då hon bli arg på de där gubbarna!:D

 

pyss/lessii

Av lessii - 26 mars 2012 18:52


Hej gullisar :D
Jaha har ni saknat mig?Moa har gjort enn toppen jobb att blogga på min blogg..Älskar dett sista inlägget :D

...

Men nu är jag tillbaka och jag ska göra mitt bästa att komma i ruinerna :D

Men ska plugga nu..Jag ska lägga in bilder imorn kväll hur min lördag var :D Var ju på bio och såg the hunger games :D Men ni får tålas till imorn <3

Pyss/lessii    

Av lessii - 24 mars 2012 21:27

MOA IN THA HOUSE. (igen, hehe,) men dethär inlägget kommer handla om mig och lisa lite tänkte jag. lisa, ta in varje ord jag skriver. för allt är S-A-N-T och kommer rakt ifrån hjärtat!

lisa, ja. hon är en fantastisk brud. humor som få och vacker men snäll. helt perfekt med andra ord. vi har gått igenom mycket tillsammans. allt från koskit, till pinnrace i vatten, till dans och sång på någon låt jag inte kunde.. det är bara några få minnen av flera miljoner. vi har det så otroligt kul tillsammans, min älskade fru. i sommar blir vi lyckligt gifta. det längtar jag till. för då blir du bara MINMINMIN! vackra du, jag älskar dig så mycket. hoppas du förtstår att den dagen vi träffades, vad den dagen jag föddes. DU ÄR HELT ENKELT BÄST HJÄRTAT!  



   

   

Av lessii - 24 mars 2012 09:44

Hej

Moa har ju gjort ett inlägg nu på denna blogg :D De gillar vi de handlade ju om twilight :Dghhh men iallafall hon kommer göra jobbet eller vad man säger bloggen är din moa..iallfall tills på måndagkväll :D 

...

Och ikväll äre The hunger games med de bästa :D längtar

Pyss/lessii

Av lessii - 23 mars 2012 22:51

chenare chenare. jag vann veckans blogg hos lisa, wippie!! 

ah, i alla fall. jag tänkte gästblogga här, och det första inlägget kommer lisa gilla. det handlar såklart om TWILIGHT! den allra bästa vampyrfilmen med snyggingar och mängder av fantasi. helt klart B-Ä-S-T!



 




vet inte mycket mer vad jag ska skriva för idag/inatt. ska nog sova nu, kolla lite på tv sen imorgon ska jag upp tiiiidigt. ha det så bra. och tack lisa för jag vart månadens blogg!      








       



      


Av lessii - 23 mars 2012 21:42


hej 

sitter i mitt rum har nyss kollat klart på inspelat avsnitt av TVD..det var bra och lila söta Hanin(aka:Caroline)fyllde år :D..i TVD då..Men jag tänkte att jag ska nämna månadensblogg nu..Tyvärr var det bara tre stycken som anmälde sig..Men iallafall vinnaren är..

Moaaaa!

Du får lösen och sånt på fb :D

grattis

klicka på bilden för att komma till hennes blogg;D

 

Och till er andra det kommer en ny chans nästa månad:D

pyss/lessii

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards