lessii

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av lessii - 23 mars 2012 22:51

chenare chenare. jag vann veckans blogg hos lisa, wippie!! 

ah, i alla fall. jag tänkte gästblogga här, och det första inlägget kommer lisa gilla. det handlar såklart om TWILIGHT! den allra bästa vampyrfilmen med snyggingar och mängder av fantasi. helt klart B-Ä-S-T!



 




vet inte mycket mer vad jag ska skriva för idag/inatt. ska nog sova nu, kolla lite på tv sen imorgon ska jag upp tiiiidigt. ha det så bra. och tack lisa för jag vart månadens blogg!      








       



      


Av lessii - 23 mars 2012 21:42


hej 

sitter i mitt rum har nyss kollat klart på inspelat avsnitt av TVD..det var bra och lila söta Hanin(aka:Caroline)fyllde år :D..i TVD då..Men jag tänkte att jag ska nämna månadensblogg nu..Tyvärr var det bara tre stycken som anmälde sig..Men iallafall vinnaren är..

Moaaaa!

Du får lösen och sånt på fb :D

grattis

klicka på bilden för att komma till hennes blogg;D

 

Och till er andra det kommer en ny chans nästa månad:D

pyss/lessii

Av lessii - 23 mars 2012 17:23


Hej

Sitter i mitt rum och lyssnar på ett av mina favoritband!ONE DIRECTION

Ni måste se dom..kanske jag lägger upp deras låtar sen ;D

...

Men jag ska snart göra klart de sista i mitt rum..Så ha en bra fredag kommer säkert ett inlägg vid sju..så TVD är..Men jag kan inte se det..BHÄÄ!Får spela in det 

Pyss/lessii

aww harryy!!Min man..elr han är sååå häääääääääär snygg :D<3

Av lessii - 23 mars 2012 06:19


God morgon sunshines

Har nyss varit nere och har käkat frulle.Ska fixa mig nu till skolan.Men det jag ska göra idag är

1.vara i skolan.

2.efter skolan gå till biggan med de fina.

3.kommer hem och gör klart mitt rum!

...

Det var dagens planering.

Men ha en bra dag 

Pyss/lessii

uppfrächad och snygg..


Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards