lessii

Alla inlägg under juli 2013

Av lessii - 30 juli 2013 19:08

Jag hoppas att jag äntligen kan vara lite mer aktiv på bloggen och inte bara skriva inlägg om böcker hela tiden. Sorry för det hurni! 

Läste iallafall klart Sweet Peril som är den andra boken i Sweet Evil serien. 

Så just nu är det inga fler böcker jag ska läsa.

Tackochlov tänker ni väl då


Men vi får se. Men nu får ni ha det bra, det har ju regnat hela dagen idag..Tråååååkit!

   

Av lessii - 28 juli 2013 23:24

 

Så detta var vad jag fick se för runt en timme sen. Ser ni..SER NI! Hon följer mig..MIG! Jag menar jag hyprade nyss om att jag verkligen älskar hennes böcker och så följer hon mig! 

Och inte om det vore nog så svarar hon på en av mina tweets till henne..Jag menar WOW

 

This is to much..!

Av lessii - 28 juli 2013 21:18

Hej på er, nu har jag blivit tokig..Eller snarare beroende. Är inne på på sjunde engelska bok och denna gång sweet Evil serien. Läser det andra boken och..Gud denna människa som skiver dessa böcker..Well hon är UNDERBAR! 

Asså verkligen älskar böckerna! 

Och för att visa lite extra om det kan ni ser att under nedräkningen (Som inte är en nedräkning längre dock..) till 1D konserten så finns en ny liten länk. Denna gång till författarens hemsida. Rubriken är "Team Kai" och ni behöver bara trycka på bilden :) Om ni nu är så galna som mig..Vilket jag inte tror någon är..

Aja. Ha en bra kväll! 

 

Av lessii - 27 juli 2013 23:33

Hej på er.

Passar på att blogga när vi har internet, har varit utan internet i två hela dagar nu för att det är helt knäppt och stängs av ibland..Suck


Men såg Les Miserables nyss, gud vilken dramatisk och sorlig film! Grät som en bebis i slutet..

Kolla på den men jag varnar er:
Det finns inte något lyckligt av filmen! 

 

Av lessii - 23 juli 2013 11:13

Idag för tre år sen så bildades One Direction och de har varit med om så mycket och jag älskar dom så mycket! 

För att fira deras "födelsedag" kan man säga så? Ja jag tycker det :)

Så bloggen firar det genom att lägga upp Best Song Ever videon som kom upp igår kväll!


Av lessii - 22 juli 2013 16:44

Vill ni inte få några spoilers om ni håller på att läsa andra The Hunger Games boken ska ni INTE kolla på trailen!

dosmö,xcma! Kan det inte bli november?!

Av lessii - 19 juli 2013 10:51

Jag är tillbaka nu! Tjooho! 

Nej men jag kom hem igår runt 18 men kunde inte uppdatera för att vårt internet försvinner ibland..

Kan ialllfall säga att dagarna i sthlm har varit riktigt kul! Har varit på grönan, varit med släkt, fått mysa mes syssling och kusin. Igår var jag också i fjärilshuset. 

Bilder från dagarna kommer upp senare, måste städa och fixa för Moa ska komma hit idag.

Ses!
 

Av lessii - 17 juli 2013 12:00

Nya favorit låten av Cody Simpson 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards