lessii

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av lessii - 3 mars 2012 22:45

hej 

Har kollat på mello ikväll..sämsta andra tjansen EVER!

Jag menar hur kan man skicka torsten flinck till final!?Jag menar Sean Banan var ju bäst?Jag kan verkligen inte fatta ett j.vla skit nu?..Men aja sånt e livet..Nyss kom jag upp från att spelat sims(Min och Eve's familj för att vara mer punklig)Men nu sitter jag här uppe och hänger 

Men ha en bra kväll och imorn blire bara att rå plugga 

haha så gullig..(Bella Swan bakom Jackob Black<3)    

Av lessii - 3 mars 2012 17:25

hej alla underbara..

Jenny åkte hem för två timmar sen..Men jag har hunnit plugga,spelat sims och kollat runt på bloggar så nu är jag med igen..men jag har gjort en annan sak idag..Jag har färgat håreeet!SÅ niceit det blev..bild kommer snart..Men jag fyller också år snart..På tisdag faktiskt..Men ska forsätta plugga nu../Lessiii

så här såg jag ut INNAN

   

dadaaa!<3


nice va?<3

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards