lessii

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av lessii - 17 mars 2012 23:23


Ja rubriken säger allt..så godnatt på er.en ny dag väntar

love u guys!

Pyss/lessii 


Av lessii - 17 mars 2012 20:54

Hej 

Just nu sitter jag i mitt rum och väntar på att brosan ska ha kollat klart på film..Sen ska jag se klart på extramatrialet från BDP1..Och ja för att det är så många gånger jag kollar på det är för

1.Blir avbruten och får/kan inte kolla mer 

2.Det är mer än tre timmars extramatrial så ni fattar nog att det så lång tid när man inte spolar.

...

*update*

Mormor ringde så jag svarade,såklart men hon sa att det var Robins på tv nu eller snart och att Eric Saade skulle gästa..Men brosan kollar på tv och jag gillar inte såna program..Men får se om jag snabbt springer ner och kollar när grabben somnar.Nej nu ska jag kolla igen om han somnar eller kolla in på tv4:as hemsida om det står nåt på den om robins..


HAHAH så nyss att jag skrev tv4:AS as hahahaha...


pyss/Lessii

Av lessii - 17 mars 2012 16:06

Hej alla underbara

Som ni ser händer lite grejer på bloggen,har fixat ny header..och tjaa allt är ganska nytt haha!

Men som ni ser har jag fixat headern själv!(sååå stolt :DD)

jag tycket det var viktigt att ni som läser denna blogg skulle få se vad den heter ;)

Sen vampyrtänderna eller som andra kanske kallar det huggtänder,.De är där för att jag är lite småt besatt av vampyrer..(twilight vampire diaries mm)

Och sen jag då..ja jag tyckte att det var viktigt att jag var med på header för att ja ni måste kanske veta vem som skriver här!


Men slut snackat om min header,jag kollade nyss på statistiken och gissa om jag blev förvånad,,Jag blev både lycklig OCH ledsen..kolla på de här bildena så fattar ni nog!

   

Vet ni hur många som har besökt min blogg?Jo 41 st!REKOOORD!! Vid januari var 20 st som kollade och i februari var det som högst 18..!!!Jag menar 21 st mer har kollat in min blogg från januari..Och jag hoppas att många forsätter kolla.För det skulle göra mig glad det!

 

Jag har alltid undrat vad sidvisningar var så jag googglade det och detta stog då!

Sidvisningar (page views). Nästa steg är sidvisningar. Det är antalet gånger en sida har visats. Vad är då en sida? Jo, det är index.html om vi ska fortsätta med exemplet från ovan. En sida som visar html alltså. Låt dig inte luras av att det står .html som filtillägg, det kan likaväl stå .php eller något annat. Huvudsaken är att det är html som skickas ut från filen. Bilder, javascript, stylesheets, textfiler, pdf-filer, zip-filer och annat skräp hör inte dit. De räknas som träffar i stället.

Ja jag har ingen aning mer vad det innerbär?Men jag vet iallafall att det är hur många gånger en sida har visats.Och vet nu hur många då?Jo 114 gånger på en dag!fattar ni hur mycket det innerbär för mig!Så otroligt glad jag bli av att kolla på statistiken nu asso!<3

Sen är det ju det där om att kommentera,,ja,jo det har ju ni inte varit så bra på va?Jag anklagar inte nejdå men jag skulle bli överlycklig om nån/flera skulle vilja kommentera inläggen!Snälllaaa..Det högsta i mars har varit 3 st..3 st!!Så liteee fler kommentarer va?

Och här var det dött..En fråga..En!Jag menar att ni inte ska pressa er och tänka"måste fråga på bloggen,måsteeeeee"Nejdå men om ni har en fråga,det kan vara om mig,hur jag bloggar OSV..Men jag är redo att svara på frågorna!Jag loovaaar!



Ojoj ett långt inlägg..Men ha så gött..pyss/Lessii 




Av lessii - 17 mars 2012 10:19

Hej

hemma själv igen^^ Det ska snart bli att kolla klart på extramatrialet från BDP1  Ni borde köpa den sååå sjukt braaa!!Men när mamma kommer hem ska vi nog snacka om min fest jag ska ha Den kommer kanske bli nästa lördag eller näst,nästa lördag :D

Men nu ska jag ner och kolla på det och sen om jag hinner blire att kolla på extramatrialet på twilight och newmoon  


*Hittade denna lilla fjärden i min väska när jag packade upp väskan..Tänker på ön isle esme..*

     

 *isle esme är on i BDP1 som bella och edward åker till när de är på deras smekmånad*

 

 

        

*vissa fattar nog inget men några fattar va?iallafall..JAG HAR VARIT PÅ ISLE ESME!!HAHA*

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards