lessii

Alla inlägg under oktober 2012

Av lessii - 30 oktober 2012 19:56

 

Nåt jag alltid minns från deras videodiaries <3

Louis galenskap, hahaha! Älskar då han bara skriker ut

"NO Jimmy protested" 

Fasten Liam satt och pratade xd


1D
Av lessii - 30 oktober 2012 10:37

Tjabalo!

Sitter nerbäddad i min säng, måste snart ta mig upp och ut..Ska jobba och tjäna lite penga, på fredag ska jag ju förhoppningsvis få biljetter till 1D!
Ja, syrrar sitter nere och spelar på the big data och jag ska väl skynda mig ut så att jag hinner ut till vi ska börja laga mat ;)


-update- 

Såg nyss på min omröstning att ni vill ha mera videoinlägg på bloggen, ja det ska ni få kommer med ett idag då jag kommer vara ensam från ett idag :)

 





Av lessii - 29 oktober 2012 19:37

 

Riktigt fint :')

1D
Av lessii - 29 oktober 2012 14:02

Haloj!

Denna dag har bara varit bättre och bättre!

Imorse så vaknade jag kl 7:45 och satte på hits radio och satt och lyssnade på den eftersom Little Things (One direction's nyaste singel) skulle spelas för första gången där kl 9!
Vid 8:15 vaknade syrran och kom till mig och la sig vid mig tillslut. 

Vi var helt ensamma hemma eftersom vi har höstlov och mamma och pappa jobbar och brosan på dagis.

Sen så väntade vi till runt 9 då den spelades upp..

OCH DEN ÄR BÄÄÄÄÄST!

Och sen så gick dagen osv..Sen fick jag veta att de (1D) ska ha en konsert här..I Sverige..I maj!!! :D

Satt och fangirla lite och dog också på köpet!

Så nu ska jag försöka varva ner ett slag!
Kramisar!

1D
Av lessii - 28 oktober 2012 21:28

Ja, alla som känner mig vet redan vem jag kommer välja..Harry Styles!
Åh! Jag skulle kunna rabbla upp så mycket om varför juste han får mig att svimma! Nej men hans skratt, ögon, leendet! Och så bara hans hår! Nåt som står på min måste göra innan jag dör listan!
"Ta på Harry Styles hår"
Menar allvar! Jag är f*n kär i denna kille! Och just därför är han min favokille i bandet 

(Och det är faktiskt svårt att välja EN i bandet, alla är så fakking söta, underbara och..Bara gulliga som in i helv*tet! Men Harry har funnits där i mitt hjärta sen jag vart en Directioner)

 


...


Hej alla läsare!
Satte mig äntligen vid datan efter en späckad dag! Har varit hos mormor hela förmiddagen till 4 halv 5, vid runt 8 sen började jag och mamma mixtra med min tävlings bild till en tävling om att vinna en resa till New york och träffa 1D!
Så det har vi hållt på med i en och en halvtimme, men har äntligen skickat in den och blev ganska nöjd :)
Men nu är jag sjukt trött, ska kanske kolla på ett avsnitt av TVD..
Puss

Av lessii - 27 oktober 2012 16:16

Oj så himla svår fråga?

Men skulle nog välja Louis, för att han verkar vara en sån himla nice och rolig kille! Under alla deras videodiaries har han varit den som fått alla att garva! Skulle vara så kul att bara kunna hänga med han och höra hans roliga skämt!

 

1D
Av lessii - 26 oktober 2012 11:51

Jag satt i skolan på en NO lektion. Min bästis Hanin sa att det hade varit kaos på flygplatsen när One Direction kommit.

Jag frågade att jag inte visste vilka de var så hon vissade dom på youtube, sen lyssnade vi resten av lektionen på dom och när jag kom hem forsatte jag att lyssna, sen dess har jag varit en Directioner :)

Favolåten sen länge <3

1D
Av lessii - 25 oktober 2012 20:13

 

Hela dagen idag har varit helt werid! 

Jag och Moa kom på en låt (rubriken) eller det var jag som kom på låten..Moa bara satt och garvade..

Och så bloggrapade Hanin min blogg (inlägget för ett tag sen) och så sa hon att hon hade gjort nå mera som jag inte visste..Men det hade hon inte..(Förlåt Hanin för att jag slog dig på kinden då..xd)

Sen fick jag veta att tidningen Frida ska ha en tävling om att träffa 1D!!! Hur nice är inte det!? <3

Och sist, en tävling på xfactor om att få åka till new york och få se 1D. Jag hade varit med på den tävlingen men råkat skriva in fel e-mail adress. Men jag fick ändå mejlet!!! :D
Och sist, ni ser bilden där upp?

Ska börja med en sån :D Börjar imorn :)

Kramisar på er, har pluggat hela dagen måste sova! 


Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards