lessii

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av lessii - 18 mars 2012 19:51


Nej nu säger jag hejdå till er och hej till so-boken

Sen blire att kolla på BDP1 med pappsen :D  

Pyss/lessii

Av lessii - 18 mars 2012 18:12


Facebook profil Bild

 

lite småt vacker bild<3


Hej 

Idag har jag bara gjort en sak..Jag har pluggat..hela dan..Nästan iallafall?Hehe men jag måste faktiskt plugga mera..Ja det är sant..So och lite mer matte.

Men bara för att jag är så snäll ska mni få se mina "egna"bilder jag har gjort :D

Min header

 

min familj 

 

jag gjorde en header till min ena bästis!klicka på bilden så får ni veta vem!

jag bara älskar denna bild!Och det är jag som har gjort den :'D  

 

inte lika bra men..


kom ihåg..inte kopiera utan tillstånd :D


Pyss/lessii

Av lessii - 18 mars 2012 10:03


Hej!

Just nu har jag nyss vaknat och ska snart ner och käka frukost.Sen blire väl att plugga..matten ska klart och så  so:n ska väl kolla i genom mina prao grejer också..Men annars tror jag inte det var nåt annat..

Men vet ni att jag kollade klart på extramatrialet i går!!Ja jag vet,så glad jag är,fast lite besviken.det fanns inga såna där scener de har tagit bort från filmen!INGAAA..Hade ju väntat mig det det är ju nästan de roligaste ju!Jaja man kan ju inte få allt.Och senare ikväll ska jag kanske kolla på BDP1 med pappa.Haha jag vet låter roligt men han har sätt de andra så..Han säger att de inte är så bra..Men om ni frågar mig tror jag att han gillar dom..hehe.

Nej nu måste jag upp och  käka frukost

Pyss/lessii

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards