lessii

Alla inlägg under oktober 2011

Av lessii - 31 oktober 2011 14:13

  hehe

Av lessii - 31 oktober 2011 12:01

HAHAHA vill ni veta min humör ja jag var inne på en spel sida som man kan klä på personer  men i allafall sökte på halloween spel och fick fram dessa som jag klädde på...AHAHAH      

fattar inte hur det kunde göra sådana spel okej okej jag fattar tjejen som hade "VANLIGA"kläder men EDWARD? OCH JACKOB!!ja jag fattar inget men ha en bra halloween

 

Av lessii - 31 oktober 2011 11:21

tjenare 

idag blev man väckt kl nio av mamma! men klev inte upp fören tio hihi sen frukost vid halv elva.Idag kommer det bli en slappar dag men i morn kommer farmor och så ska jag och syrran med henne till stan och käka mat och se på bio  sitter och lyssnar på en jätte bra låt av 

Christina Perri 

hon är så bra låten ska såklart vara med i breaking dawn men lyssna snälla för min skull... 

bra eller bra HAHA vet inte vad jag ska göra nu blir väl att slappa läsa en bok eller två!men hörs/lesslie 

 

    

Av lessii - 30 oktober 2011 21:39

jag och syrran hittade ett rolit spel!tog lite bilder av spelet lika eller??

den jag gjorde  

den riktige  


    

nu till syrrans bild

hennes! 

 den riktigaaa  



    

är dom lika eller kommentera gära om vad ni tycker!<3

Av lessii - 30 oktober 2011 20:22

  hej sitter vid datan med syrran och hon retar meg SÅKLART!men ha varit till arboga badhus med sandra och jenny kul! ska snart ge igen mohahaha!men som ni ser ska jag vara uppe till ett imorn två och vidare...men nu ska ni få en bild

 

Av lessii - 30 oktober 2011 17:05

jag...måste...säga/vissa...en grej/några grejor...

OBS!!DETTA ÄR SPOILERS VILL NI INTE VETA NÅT OM FILMEN KOLLA INTE DÅ!!

är det bara jag eller måste jag se denna nu!!

GRÅTER...nej men den är ju lite sorlig typ!

lite om jacob<3

men herregud när ska man se denna då när dvd kommer!!

hoppas uppochner eller HAHA



vill ni veta mer om twilight ska ni följa denna blogg

http://breathingtwilight.blogspot.com/

Av lessii - 29 oktober 2011 17:39

hej

hur har ni det jag har nyss städat klart och tänker på kvällen! gårdagens kväll alltså hehe den var TOPPEN har haha kollade på eventet från kl 17:50 till typ 20:55 nåt sånt det var as häftigt hade så gärna vilja vara där!...men såg liksom jätte bra ändå från datan !<3ska jag vissa några bilder från eventet?såklart jag ska haha vad trodde ni att jag bara hade slutat älska twilight bara för att det är 15 årsgränns?haha ni hade fel!

HÄR FÅR NI BILDER JAG TOG VID DATAN!<3 





här är robert så snygg så(fixat håret med kul det <3 ;))  


intervjun!!!vill vara hon som pratade med dom vill det!!  


ashley hon är så snygg(inte kär)men hon är bara för fin vill vara hon! avis japp för dom fans som får hennes autograf!  


har fler bilder att vissa så om ni vill se dom fråga bara mig så får ni dom


datan har inte så mycket batteri så bloggar mer sen



PS:ska kanske starta en twilight blogg eller nej hejdå HAHAH //lesslie









      

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards