lessii

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av lessii - 20 mars 2012 18:29


Hallå

Idag när jag kom hem så hjälpte jag till att få ner maddrassen från vår ballkong..det gick bra så nu sover mamma och pappa där nere..och då kan vi snart fixa mitt rum!love it<3

Men på lördag så kommer jag hanin (kanske hennes kompis) och jenny kolla på bio!Vi ska kolla på hunger games!!

*trailen till hunger games*

Pyss/lessii

Av lessii - 20 mars 2012 16:22


Hej 
Nu sitter jag och har nyss kommit hem,jag lyssna såklart på musik(my lifee)
Men som rubriken säger så ska jag göra ett länkbyte med en av de blonda i min klass..klicka på bilden så får ni veta vem xd
 
...
sen så kommer nu den låten jag lyssnar på :D
en bra "låt"från BDP1
..
och nin såg väl klippet jag la upp idag?Om inte..KOLLAAA!
Pyss/lessii
 

Av lessii - 20 mars 2012 13:44

Hej 

och vet ni..det har kommit en 15 sekunder del av BDP2!!!

!!!!

Ja jag är galen!

Pyss/lessii

Av lessii - 20 mars 2012 12:34


Hej

Jag ska bara säga att det var Hanin och Jessica som hackat in på min blogg..eller jag glömde logga ut från min blogg från Hanin's dator

klicka på detta länkar så kommer ni till deras bloggar

(http://essasfoto.blogg.se/)

(http://haniin.bloggplatsen.se/) 


hehe så kom ihåg jAG SKREV INTE DET!

Pyss/lessii


Av lessii - 20 mars 2012 10:30

this is an alien invasion!

this blog has been invaded!

if you see this message, then run as hell!

and then you should go to hell!


the word fucking is so fucking gr8, you can put it infront of everything. like, fucking princess, fucking homework, fucking lisa, fucking teachers, fucking school, fucking life, fucking mobile, fucking boys, fucking eve, fucking twilight, fucking vampire diaries, fucking vampires, fucking edward, fucking stefan, fucking damon, fucking EVERYTHING!


bye bitches.

Av lessii - 20 mars 2012 08:01




Ni borde klicka på denna bild så kommer ni till min söta dotter!KLICKAAA

 

Har ni klickat?...Gör deet

Pyss/lessii

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards