lessii

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av lessii - 4 mars 2012 19:53

Heej 

tänkte starta Månadens blogg nu^^

 

vinnaren får gästblogga i TVÅ dagar :D

må bäste tittare vinna!

hehe söta sandra och jag..<3

ha en bra kväll/Lessiii
 
 
 

Av lessii - 4 mars 2012 17:41

Hej och hå!
Har nyss kommit in så jag var ute med Sandra tills hennes mamma kom och hämtade henne (jaajaja!nej skoja bara sandra)Men nu ska jag plugga(har prov till på tisdag)Som också är min födelsedag.. Så tjaa ska jag också skriva lite på min bok-reccension(stavas?)

Sen ska jag när mamma kommer hem så ska jag och hon göra inbjudningskort till min fest (Ni som ska vara med på festen får de imorn eller på min födelsedag)

Sen äta antar jag och sen plugga mer och sen sova..ja man måste ju vara pigg..


Men nu tycker jag nog att jag ska plugga men innan kan jag ju säga att jag är med i veckansblogg på Eves blogg 

 

(Klicka på bilden för att komma till hennes blogg)

Men ha en bra kväll/LEssiii

    

Av lessii - 4 mars 2012 11:25

HEEj igen

nu har jag fixat så att ni kan kolla in de bloggar jag följer..Skrola/bläddra ner och kolla till vänster ser ni en stapel med de senaste kommentarer MM sen sist i stapeln så står det bloggar jag följer :D

Av lessii - 4 mars 2012 11:04

Hej jag ska nu städa/fixa mitt rum nu för sötisen Sandra kommer hit snart Men jag ska göra ett snabbt länkbyte med en tjej som gillar Twilight(jaa )Vampire diaires och Hunger Games(har ingen aning vad det är men.. )

Kolla gärna in hennes blogg(klicka på bilden)

   

ha en bra dag/Lessiii<3

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards