lessii

Alla inlägg den 28 december 2011

Av lessii - 28 december 2011 10:43

hejhej


idag ska moa komma vid två så jag ska städa rummet fixa mig och nu ska ni få ett twilight inlägg som jag gör varje onsdag men har inte hunnit på ett tag känns det så nu blir det av


här kommer bilderna
(och som vanligt om ni inte vill se nåt från filmerna kolla ej fast ibland kommer det ej från filmerna)

 

hehe min humor  

        

en bild där asheley(alice cullen vampyr)gör reklam för ett typ jeans(?)


booboo(seth clerwater varulv)var med och gjorde mat till de svältade barn/vuxna i nåt land

asheley igen på nån sån där photo grejs

Grease - Twilight style!hehe 

nu så kommer videorna
och som vanligt om ni inte vill se nåt från filmerna kolla ej fast ibland kommer det ej från filmerna)

kristin steward(bella swan/cullen människa/vampyr)har spelat in en ny film en film jag vill se!

bruno mars som har en låt i filmen breaking dawn sjunger på ellen

kristin steward/robert pattinson/taylor lautner pratar på ellen

HAHAHA!

gud vad rolig 


ja men ha en bra dag så ska jag väl städa nu<3 










Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards