lessii

Alla inlägg den 4 december 2011

Av lessii - 4 december 2011 17:16

ja som ni såg på rubriken så hittade jag en sida där detta stod men tjaa det kostar lite liksom


Någonsin undrar vad det skulle vara att hänga i vardagsrummet av Hollywoods hetasteon-screen/off-screen par? (Tips: vi pratar om Robert Pattinson och Kristen Stewart här.)

Tja, undrar inte mer, eftersom du nu kan göra det bekvämt för dig smack mitt i deras hem- och det kommer bara kosta dig en cool $ 6 miljoner. (Oh, och de kommer inte att vara där. Förlåt.)

"Twilight" stjärnor nyligen shacked upp i synd spelar hus i en nästan en halv hektar storförening  Selkirk Lane i Los Angeles exklusiva Bel-Air grannskapet, men de hartydligen gått vidare och hemmet är nu till försäljning, noterade av David Mossler av TelesFastigheter i Beverly Hills, avslöjar The Hollywood Reporter.

Uppflugen på en privat udde med utsikt över den välkända Stone Canyon Reservoir, har hotellet en 2604 kvadratmeter, tre sovrum huvudbyggnaden, samt en 1440 kvadratmeterpensionat, både med funktioner som trägolv och fantastisk utsikt. Det finns också enpool. Och ett spa. Och ett lusthus. Du vet, om du gillar sånt.

Köpa hem kan du kosta dig $ 6 miljoner, men att äga en bit av "Twilight" historia (det är inte en knockoff bröllopsklänning): ovärderligt.


hehe skulle gärna vilja bo där så om ni har lite pengar kasta hitt det vetja


sidan ja hittade är denna 

Av lessii - 4 december 2011 09:24

hellu just nu har jag kollat klart på julkalenern.Jag hade faktiskt inte sätt nån av dom andra så jag såg dom igår på svt så om ni har missat nån kolla bara in där Så till dagen ska jag klyva ved och städa rummet så jag ska nog kanske gå ner och käka frukost nu så ha en bra dag och njut av den sista dagen av helgen 

  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards