lessii

Alla inlägg den 23 december 2011

Av lessii - 23 december 2011 14:51

hej


idag har man slåt in dom sista paketen och nu börjar granen bli full av paket och sånt längtar verkligen tills imorn och så ska kusinen,farbror och hans tjej ska komma idag till oss så ska de sova här(min andra farbror som kom igår ska också vara här)och sen ska vi öppna paket i morgon bitti så glad man är!


men jag ska borsta mitt hår nu(ja jag vet jag har bara inte orkat idag)så här vår ni en bra låt  

Av lessii - 23 december 2011 09:59

hejhej


idag vaknade jag vid 9 eller mamma väckte mig!men sen åt jag frukost satt och snackade med mamma,pappa och farbror.Sen gick jag upp och..gör inget!


men igår kväll såg jag klart TVD första säsongen och ja den var jättebra!!fast blev lite förvirrad för liksom två personer asså dom är as lika och man bara jaha det var hon?men sen nejjj det är ju hon!?

lite konstigt men jaja


Idag är det ju dan före doppardan så det blir väl att slå in dom sista klapparna och sen kolla vad man ska ha på sig imorn så hejdå//lesslie

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards