lessii

Alla inlägg den 19 december 2011

Av lessii - 19 december 2011 19:03

hejsan alla snygga där ute


idag var det en så där dag som var kort men lång?Jo vi hade mentorstid först sen hade vi so och där fick jag veta att jag fick D på provet hihi .Men sen engelska och där gjorde vi lite uppgifter och sånt senare efter hundra år typ hade vi musik och vi fick fika! Men jag var så klumpig att jag både spillde ut saft och satte mig i smulor! haha jag är bara bäst 

Men sen väntade jag och några fler(Annie,Jennifer,Linn,Sandra och Jenny)på att bussen skulle komma och hämta oss Och så har jag kollat på två avsnitt av TVD och bara slappat!!Och imorn är det dags för avslutning!!JIPPI!!

Men rubriken säger att jag är beroende och av vad undrar ni nog??JO av vampyrer haha jo jag har läst all twilight böcker hundra gr och nyss läste jag klart vampire diaries på två dagar(två böcker)så jag kommer nog snart tro att vampyrer finns! 

ha en bra kväll herrå//lesslie


ganska dålig kvalite men går att lyssna på ändå<3    

i C

Av lessii - 19 december 2011 11:23

hejsan alla sötingar 


just nu sitter jag,Sandra och Jenny i C vi har håltimme till 12:30 då musiken börjar..Och nu har jag suttit upp mitt hår i en fin håruppsättning vill ni se?

 

vad tycker ni?

iallafall så ska jag nog forsätta att kolla runt på mina sötnosars bloggar så hejdåå

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards