lessii

Alla inlägg den 13 december 2011

Av lessii - 13 december 2011 16:50

hej sötnosar

idag var det lucia Så på morgonen gick hela skolan och kolla på skolans lucia tåg coolt va?Men sen var det B-språk(i mitt fall franska) och vi kolla på film!!fast det var den tråkigaste film jag har sätt men bättre det än att jabba!haha lat jag är!men den kanske kommer bli bättre..Sen NO vi(jag och jenny)tar hand om roland(en liten söt sköldpadda)i NO-rummet det är några av våran klass som är där nere på tisdagar och andra på torsdagar dom som inte är där nere jobbar uppe med något? vi har ju NO-profil då måste man göra detta!men sen vart det lunch det var gott!det vart risgrynsgröt och man fick pepparkaka mumsit! sen mentorstid och där fick man lussebullar och pepparkakor men sen vart det engelskasom fick ovanligt fort tyckte jag?men sen det värsta med dagen!..PROVET!men det gick bra tyckte jag

så nu vet ni om min dag så hejedådådå 

såå bra låt love!<3

      

Av lessii - 13 december 2011 10:31

hellu

idag ska vi har prov så jag har pluggat och sånt och ni sitter jag,sandra,jenny,hanin,moa och elin och väntar på att NO:N och nu ska ni inte få höra mig klaga


men glad lucia    

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards