lessii

Alla inlägg den 20 december 2011

Av lessii - 20 december 2011 21:39

hejsan ja idag var det ju sista dagen i skolan jippi!!

men vi hade julavslutning på kvällen och sånt sen åt vi glass och gud vad komiskt det blev!! iallafall ska kanske läsa lite sen sova..Även om jag har lov i morn måste jag ändå upp tidigt!..Pappa ska firas på morgonen för att han ska till jobbet sen!..men,men går nog och lägger mig efter när de(pappa,syrran) åker till skolan och jobbet 


men ville bara säga god jul!!aja det är det snart så vi säger det nu!<3

jag och sandra gjorde denna!och den var med och spelades upp på avslutningen!!asså det var en stor bild och där vissades det upp massor med bilder bland annat våran hehe 


men ska läsa nu harry potter!!MOAHAHAHA!

men ni ska få se hur jag såg ut denna avslutning<3

 

såja!<3

och mina smycken jag hade på mig var

     

örhängena var av jenny och armbandet av moa<3


herrå//lesslie

Av lessii - 20 december 2011 12:04

hej alla där ute


idag var det sista dagen i skolan innan jullovet sen är det JUUUL!! så glad man blir känner sig som ett litet barn nu!

men jag ska snart ha pyssel med mentorn och sånt till halv tre sen sticker jag till pappa och sen ska vi käka pizza och sen julavslutning hehe men nu ska jag nog spela spel på spelo.se så herrå//     

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards