lessii

Alla inlägg den 18 december 2011

Av lessii - 18 december 2011 18:29

hejsan 

ska snart kolla på julkalender och efter det ska jag nog kolla på film tvd kan jag bara säga ni som vet vad det betyder ja ni kan fråga mig ögamotöga om ni fattar?Och idag blev jag klar med vampire diaries!!     

hihi fettt nöjd jag gärner mig nu!!läste ut böckerna på tre dagar!Men iallafall jag ska nog ner nu så hejdddå


men kolla denna så kommer du få se barn som blir lite missnöjda över sina paket så kolla så fattar ni! HÄÄR  


låten när bella ska gå ner till altaret i breaking dawn  

Av lessii - 18 december 2011 16:04


 

Av lessii - 18 december 2011 10:29

hejhej

jag har nästan städat klart rummet mitt och ska snart ner och hjälpa med julpyntet och som rubriken säger ska vi har födelsedags fest pappsen fyller år på onsdag men vi firar honom nu!Men i går så vart jag skita rädd kan man säga men talar inte om vrf hehe  Men medans jag städade hade lillebrosan kul med datorna och pajade den helt!!Nej skoja han tog bara kort med den och så här blev bilderna

                               


så många bilder på para ett åar minuter jag menar han är ju bara 4!han kommer kanske bli en stor paparatzzie haha men iallafall ska väl dammsuga rummet nu så hejejdåhe  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards