lessii

Alla inlägg den 2 december 2011

Av lessii - 2 december 2011 17:24

hej alla just nu skajag snart ner och baka till imorgon när klassen ska sälja nånstans vid gamla stan eller nåt!kom dit vetja;)

Men ja dagen har väl bara rullat på tycker jag vi hade först svenska och jag håller på att läsa/skriva en recension om boken sen håltimme till 11(vi hade typ 1,5 h lång hålis)Och sen SO fast de var så lång tråkig...Efter det blev det mat och då vart det triangel drama haha för jag är gift med moa men så plötsligt var jag gift med miranda,och sandra fast hon var barn till hanin och jessica?HAHA.Men sen blev det engelska och då fick vi måla jenny grön(hon är en groda)hihi.Och sen matte/NO som vi gick igenom no frågorna till provet sen hejdå till skolan


MEN NU TILL DAGENS LÅT OCH DET ÄR

så bra+att moa ska sjunga den idag på idol



Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards