lessii

Alla inlägg den 14 december 2011

Av lessii - 14 december 2011 20:43

hej 

som ni såg i mitt förra inlägg handlar om twilight och ja mitt liv består ju ut av det! Men jag ska blogga lite innan jag ska plugga lite mer och sova/läsa.Jo vet ni hanin ska börja läsa twilight!!haha hon gjorde de om jag skulle läsa Vampire Diaries..!men ska försöka i allafall så jag börjar läsa dom imorn! så tjaa jag kanske inte kommer vara aktiv på bloggen så då tackar ni hanin som fick mig att läsa..haha men jag kommer såklart att uppdatera bloggen för er skull 


så hejdåå//lesslie

    

Av lessii - 14 december 2011 17:21

heej 

nu är det onsdag då betyder det twilight!!men jag tänkte korta mig bara för att jag inte orkar och sånt så ni som inte giller ni kan nog kolla om ni vill 

bara lite bilder<3

(OBS!NI SOM INTE VILL/HAR SÄTT FILMEN KOLLA INTE OM NI INTE VILL SE NÅT UR FILMEN)

     

gissa vem detta är?jo hon som spelar jane!            

hehe lite humör nu!kolla man ba:jaha jag ligger på dödsbädden och ni bara sminkar mig!xD

aw lilla renesme(stavas?)


bella ska dricka blod!!(denna scen var inte med i filmen)

och BOKEN!!denna bok har bilder och matrial som berättar bl.a om när dom spelade in filmen!

kristin steward spelar snövit i snow white and .. nåntingxD men denna är hennes ny film iallafall

bella på dödsbädden..

men herregud vilken mumbit haha men det är han som spelar jasper!

vems händer!?? jo edwards and bellas!!

bella när hon öppnar ögonen(sista scenen sen slutar filmen)


så nu ska jag vissa lite videor

(SAMMA SOM DÄR UPPE INNAN BILDERNA KOLLA INTE OM NI INTE VILL SE)


en jätte bra fanmade video(gjort av ett twilight fan)

detta är en snutt av twilight saga breaking dawn!(det är mycket hångel i detta klippet)

hehe lite konstigt i detta är det edward och jackob som är kära!..


så nu ska jag lägga ut lite länkar om twilight


boken jag ville ha finns att köpa HÄÄÄR


twilight smink som jag fick tips av denna tjej   och det är denna sida som man kan köpa sminket i från HÄÄR  

lite twilight prylar kan du köpa HÄÄR 

här är bloggen jag läser och hittar massor med twilight grejer HÄÄR 


så mitt inlägg kanske inte vart så kort som jag sa men jaja gjort är gjort så ha en bra dag puss//lesslie


Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards