lessii

Alla inlägg den 7 december 2011

Av lessii - 7 december 2011 10:28

hej sitter just i skolan nu och har dösdtråkit!alla andra stack till ishallen för att åka skriskor men jag sitter här för när vi skulle till NO:N så ramlade jag  aj säger jag bara har så ont att jag knappt kan stödja på benet så jag hoppar över idrotten idag så får dom andra infomera att jag inte kan vara med...

men så ska jag ju göra TWILIGHT idag så håll i hatten alla twilight fan som jag!

VI BÖRJAR MED BILDER

OBS!HAR NI INTE SÄTT FILMEN ELLER INTE VILL SE BILDER/VIDEOR AV TWILIGHT KOLLA INTE PÅ DETTA INLÄGG

  

  bella och edward på väg till deras smekmånad                   

bella står framför edward på deras brölopp

bella och hennes pappa när de ska gå när för gången till edward på bröloppet

snyggingen jackob black på en breaking dawn poster

bella swan på en breaking dawn poster

edward cullen på en breaking dawn post

bella swan blir fixad av alice och rosalie cullen(edwards vampyr systrar)till bröloppet

bella och edward pratar på deras smekmånad efter en spiciel natt!

bella och edward på en breaking dawn poster

jackob och varulvarna på en breaking dawn poster

en fanmade(nån som har gjort den)bild på bella som vampyr

NU BLIR DET VIDEOSAR

OCH NI SOM INTE VILL SE DOM KOLLA INTE

edward vädjar till bella att inte dö!

en rolig video:D

lite när dom spelade in filmen

små snuttar av filmen med en söt låt

första twilight trailen


så nu orkar jag alvarligt talat inte lägga upp fler så hejjdåå!





Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards