lessii

Alla inlägg den 10 december 2011

Av lessii - 10 december 2011 17:19

hej nu ska jag läsa julia tidnigen (premunerar)  

hehe 

man fick en liten partyväska med fett snygg tycker jag!  

Av lessii - 10 december 2011 11:54

hej mina gulls

kollar lite på tv4 medans jag städar  hehe ni kanske har kollat på vad jag har kollat på och just nu undrar jag hur jag tänkte..?amanda äger ju!jag måste ha fattat det när hon vann hihi men jag ska bara skriva hur jag tyckte det gick mellan de tävlande igår.

Först var det eget val då vann amanda och hon ägde bara då låg det 1-0 till henne sen andra då blev jag lite besviken...hade hoppats på robin men tjaa han hade inte den magi som förra gången han sjung halo så amanda vann den med 2-0 sen blev det vinnar låten där tyckte jag att robin var bäst så 2-1 blev det i slutet om jag fick bestämma så så tja amanda var bäst den kvällen nu vet ni lite om hur jag tyckte kvällen var 

men ha en bra dag så skriver jag lite mer i kväll tror jag/lesslie

   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards