lessii

Alla inlägg den 25 april 2012

Av lessii - 25 april 2012 18:07

Hej

Idag var det ju skola..Vi hade slöjd,läxstöd,idrott sen lunch och efter det var det hålltimme/lång rast(då var jag,hanin,moa,jessica och miranda nere vid NO grejen och läste/var vid datorn)sen hade vi b-språk och sist så hade vi svenska.

Ja det var dagen de..Men nu så ska jag plugga till franska orden som är till imorgon så ses!
Och vet ni!!idag när vi skulle hem så åkte vi med en ny buss och då kolla vi på film och hade trådlöst internet ;)

   

Av lessii - 25 april 2012 12:54

Hej

Förlåt att jag inte bloggade igår men jag var i stan hela kvällen och kollade på "puss och snusk"med Sandra.

Den var jättebra vi skrattade hela tiden!!
Men just nu så ska jag snart ha franska och sen svenska så jag ska väl prata franska..Hehe men ha en bra dag jag skriver mer senare idag!

xd   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards