lessii

Alla inlägg den 5 april 2012

Av lessii - 5 april 2012 22:18

Hellu

Idag var jag ju i stan och sålde med klassen(några av dom iallafall)Och det gick väl bra?Läskit var det när två fulla(en tjej som inte var så full med nog var uteliggare)Killen hade blåtira och hade en väska med BARA öl i..Flickan blödde på läppen och de gick och skrek åt varandra,de bråkade typ..Skit läskit..Men nej nu ska jag läsa min fantastiska bok..HUNGER GAMES!!Ja den kom idag såå lycklig!

Nej ska väl kolla lite i den nu imorn blire bara att plugga..Jaja ses:*

 

Pyss/lessii

Av lessii - 5 april 2012 15:11

Ska sälja vid hemköp nu kom dit vetja!

Pyss/lessii  

Av lessii - 5 april 2012 11:10

Du heter - Lisa

Beronde av - Vampyrer,Twilight,josh hutcherson and Taylor lautner..Och min familj+vänner<3
Hur imponerar man på dig? - Vara lik Taylor..Ne skoja..Vara sig själv ofc!
Brukar du skratta för dig själv? - Hehe..ofta ja!.
Var bor du? - Homee!
Sov du ensam? - Nej med min man!JA SÅKLART!
Vem saknar du? - Mina kompisar!
Är du blyg? - Beror på vem det är man pratar med
Vad är det värsta du vet? - Att ha nån nära dö,falska vänner mm
Vad längtar du till? - Sommaren
Du samlar på? - Twilight och nu hunger games prylar<3

Är du bra på att laga mat? - Hehe..njaa
Tror du på ett liv efter döden? - kanske
Vilken ögonförg har du? - Klar blåa
Röker du? - nepp(*stolt över det*)
Har du varit medvetslös? - nej..bara om man har blivit nersövd.
Hånglat med fler än 50 pers? HOST har du!?Jag har INTE det!
Gjort något du verkligen ångarar? - Ja…
Slagit ner någon? - Ja varje dag!..Såklart inte
Skämts över dina föräldrar? - Vem gör inte?
Tar du droger? Nej för vad är det bra för?
Dricker du? - aa vatten!
Vilka kläder sover du i? - Lång tröja/stor tröja
Är du ensam hemma nu? - Nepp
Tycker du om att spy? - Aldrig!
Är du singel? - Japp singel och sökande!HAHA
 
Har du en digtalkamera? - Jupp.
Systemkamera? - Nej.
Telefon på rummet? - Mobilen ♥
Egen dator? - Jupp.
Bra kompisar? - Såklart ♥
 
Senaste som sov i din säng? - Jag :P
Såg dig gråta? - Ingen 
Fick dig att gråta? - mig själv xd
Du delade en dricka med? - dricker inte dricka
Du gick på bio med? - Moa, Hanin, Eve & Jenny ♥
 
Det senaste två dagarna har du:
Gråtit? - nja...
Kramat någon? - japp
Köpt något? - nej 
Sjungit? - varenda dag..
Saknat någon? - OOOTROLIGT mycket!<3
Tack insperationen Moa and Eve (klicka på deras namn för att komma till deras bloggar..)
Pyss/lessii
Av lessii - 5 april 2012 09:06

Godmorgon alla läsare!

Jag vaknade för några minuter sen och ska ner och frukost sen ska jag nog kolla in sims!Och sen vid lunch ska jag,mamma och syrran till stan och "handla"och sen ska vi käka mat ute!Nice va?Men vid 4 så är jag vid hemköp och ska sälja såna här "påskhjul"av nåt slag?Så är ni i närheten kan ni väl kolla förbi och köpa nån lott eller vad det är?Vi säljer också bröd/bakverk..Men ne nu ska jag väl äta så det blir väl inget bloggning mer idag förns senare ikväll!

...

Hon som ska spela Reneesme 

 

Pyss/lessii

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards