lessii

Alla inlägg den 15 april 2012

Av lessii - 15 april 2012 21:00

Tjalufs!
Som ni märkt så har jag gjort lite länkbyten härochvar och det är bara för att jag har fått frågor(okej jag har frågat de..)Men de länkar mig jag länkar de!Ganska enkelt faktiskt!!
Första tjejen:

Blev denna bild hennes header rör sig på ett coolt sett så ja de vart denna bild!
Hon är en mycket duktig bloggare och   gillar djur i think?Men kolla in vetjaaaa!

Andra tjejen:

 

Blev en del av hennes header för att den var så stooor!Men hon är också en bra bloggar som skriver om sitt liv och vardag:D

Nej nu ni har jag haft många länkbyten och vill ni ha ett kommentera eller skriv i "frågelådan"
Men till nuet så hade jag lovat att bilderna från Eric saade konseren skulle komma upp men attans satt i en timme framför datan och fixa med bilderna så de hamna i rätt mapp och rensade bilder och filmern(fasten alla filmer vart kvar..)Så nu äre bara att ladda upp de imorn<3

Men nu ska jag faktiskt läsa ur min lilla bok och sova skola imorn ni vet!
Ha en bra kväll<3 

Av lessii - 15 april 2012 14:29

Ännu ett länkbyte görs nu!

Cheka in på denna ni!Jag har gjort det och den verkar bra<3

  

Av lessii - 15 april 2012 12:44

Hej just nu så städar jag men tänkte vara snäll och säga att jag ändrat lite på bloggen här!Som ni ser vitt text!

Men jag tackar denna tjej

http://knasigbrud.bloggplatsen.se/


Hon gav mig tipset om att man inte såg så bra vad jag skrev!Så tack för tipset:D
Nu åter till städningen

   

<3



Av lessii - 15 april 2012 09:23

Hellu

Idag vakande jag för en halvtimma sen och ska snart göra mig iordning sen blire att ut och springa och så ska jag lägga upp Eric Saade bilderna;)
Men jag har inte så mycket att skriva om idag?Så ha en sjukt sköön söndag!
 


Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards