lessii

Alla inlägg den 21 april 2012

Av lessii - 21 april 2012 22:26

Hej hallå!
Jag har nyss kollat runt lite på fb och såg att det sägs att 1D(One direction)ska komma till sverige om tre veckor!!Jag men tre veckor!!!!AHHH!
Det är inte säkert en men jag måste se dom isåfall om de kommer!!
   

Av lessii - 21 april 2012 18:10

Hej 

I förrförra inlägget skrev jag ju om att jag skulle kanske göra ett videoinlägg och här kommer det!


 

Av lessii - 21 april 2012 09:47

 

gå in på hennes blogg och var med och tävla man kan vinna detta!
Så detta vinner du:
Ett läppglans från Dior
Ett Nagellack från Dior
Hårspray från Urban by Björn Axen
En Dag och Nattkräm från Biotherm
En Maskara från Lancome
En Bodylotion från Juicy Couture
En Kajalpenna från Lancome
Ett Doftprov från Burberry
Ett par Nail Wraps från Kiss

Hos Natalys Blogg!




Av lessii - 21 april 2012 08:54

Hejhej!
Igår var en jätterolig dag!Efter skolan stack jag och de fina(Sandra,Moa,Hanin,Jessica,Jenny och Eve)Till stan för att käka pizza,vi skulle till Latifa men det var verona istället!Där så öppnade Moa sina presenter och så åt vi såklart!
Sen efter det så åkte alla hem typ?Så jag Sandra och Jenny gick till biggan i spöregnet..Man vart väldigt blöt och trött kan jag säga!Men sen så åkte Sandra hem med sin Mamma och jag och Jenny gick runt lite på bigginn(hm och vidare)Sen möte vi hennes pappa och hon åkte hem med han hem och jag hjälpte pappa med de sista att handla sen så åkte vi hem!

...

Och nu sitter jag i min säng har nyss vaknat och är ganska seg..Men som ni ser har jag lagt till en omröstning här på bloggen..Rösta bara på!!
Just nu har ni sagt att ni vill att jag ska göra mer videoinlägg och skriva lite mer om kändisar och sånt så tja jag gör väl det..Så det kanske kommer ett videoinlägg senare idag!
Men nu ska jag göja ner mig i sängen och lyssna på de underbara "One Direction"
Ha en bra lördag!

   

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards