lessii

Alla inlägg den 10 april 2012

Av lessii - 10 april 2012 21:21

Ska läsa och sen sova är så trött att jag snart kommer kollapsa..Tyvärr såg jag inte de där programet där Josh skulle vara med..Gick typ inte i sverige så..BLÄÄ!!
Nej men nu ska ni få höra nåt roligt!The Hunger Games DVD kommer den 11 juli!!Man kan förhandsboka den redan nu ;)
Men jag undrar när de kommer börja att spela in nästa film..?

Aja ska sova nu så ha en bra kväll love lessi<3

   

Av lessii - 10 april 2012 16:39

Hej

har ni saknat mig?Ja eller nej?Men såklart hr ni saknat mig!!Bara därför kan jag säga att jag har läst klart de tre THG(The Hunger Games)De är så jäkla bra,de är mycket bättre än filmerna men så sorliga..Men de får 10 av 10 om inte mer!Nej nu ska jag väl kolla upp det kanske ska vara ett program som josh(peeta)ska vara med..tyvärr vet jag inte vilken kanal eller tid och om de sänds här i sverige..Men jag kan uppdatatera om jag hittar nåt..Ha en bra dag!

 

<3

Av lessii - 10 april 2012 16:27

Hejsan! Detta är det sista inlägget just nu för min del! Men detta är inte det sista från mig på denna blogg… MOHAHAHAHA… nejdå… eller? ♥ På fredag ska jag sova över hos lessii, så då kommer ni säkert få höra av mig… HEHEHEHE. Kram Evelina/Eve/BarbieKlaus ♥

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards