lessii

Alla inlägg den 1 april 2012

Av lessii - 1 april 2012 21:58

Mina söta!

Sitter nu i min obäddadesäng och har nyss kollat på Red riding hood med mamma!Hela familjen började kolla men det vart för läskit för syrans del så hon och pappa gick och la sig.

Men den är bra den får en 

6 av 10

Ni borde se den!

trailen

ett par bilder från filmen

   


NI MÅSTE SE DEN!!


Nej nu ska jag vara social på FB så ha en bra kväll..Jag ska dröma om varulvar jag ;)
pyss/lessii  

Av lessii - 1 april 2012 18:15

tja!
Som rubriken säger så lägger jag ner bloggen..Har inte haft så många besökare och här ingen lust att blogga!Men ni kommer klara er jag lovar..Detta blir nog bloggens sista inlägg löv you!<3

....

HAHAHA!!!APRIL APRIL DIN DUMMA SILL!!JAG KAN LURA ER VART JAG VILL!!
nån som vart lurade?HAHA!!!
...

men iallfall ha en bra första april :D

kolla in denna blogg(jag,eve och hanin bloggar på den!)

 

Pyss/lessii 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards