lessii

Alla inlägg den 6 april 2012

Av lessii - 6 april 2012 22:46

...Kommer jag säga vem det är imorn :P

Så vill ni anmäla er i sista sekund skriv bara i inlägget"Na Na Na" 

Nu är det 4 som tävlar vi kan bli fler så kom igen :D

 

Av lessii - 6 april 2012 19:40

Tjenare<3

Förlåt om jag inte har varit så aktiv på bloggen som annars men jag har drunknat i The Hunger Games boken och läste klart den för nån minut sen ;D

Nu blire att plugga lite nu in på kvällen och sen bilr det att kasta sig in i andra delen av bokserien<3

Kanske hinner jag sitta lite vid sims också?Men ha nu en bra påsk

 

Som vanligt måste ni fråga om ni får ta bilderna och kanske en liten länkning till mig blogg?..

Av lessii - 6 april 2012 08:51

Godmorgon läsare<3

Jag vaknade nyss sitter prakriskt taget i min säng ;)

Idag ska jag plugga,läsa hinger games(!!),plugga mer,läsa me och senare ikväll tror jag att farbror kommer hit :D 

Men nu ska jag läsa mer innan jag ska äta vi ses 

haha bara jag som vill se icarly nu!?Förresten vet nån när det avsnittet kommer sändas i sverige? 

 

Pyss/lessii

Av lessii - 6 april 2012 00:13

Hade inte kollat på klockan på ett tag?Men ska väl läsa lite mer i boken!

 

Pyss/lessii

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards