lessii

Alla inlägg den 23 april 2012

Av lessii - 23 april 2012 17:24

Att man kan vara med på denna tävling..

http://iduzi.blogg.se/

Jag är så :D

Av lessii - 23 april 2012 15:56

Tjenare 

Ja idag så vaknade jag vid 9 och har slappat lite men nu har jag duchat och så och ska plugga till NO provet som är imorn ;)
Men annars har inget hänt så har inte så mycket att skriva om nu..Men ha en bra måndag

...

*update*

Höll på att glömma men det är måndag idag ju..Så jag ska göra ett "kändisinlägg"Och söta Moa har velat att jag ska skriva ett om Zayn från One direction<3


Zayn Malik-

Han är 19 år gammal,han föddes 12,01 1993 och hans familj består av hans mamma Tricia och hans pappa Yaser.

Hans "nickname" är Zaynster och han är singel(pass på tjejer xd)

Han gillar..Hör här han gillar breda leenden,så le på när ni ser han!!<3

Hans hemstad är Bradford,England

Hans namn var ursprungligen stavas Zain, men han ändrade till Zayn eftersom han ville.

 Han är 100% muslimer

Han har tre systrar Doniya, Waliyha och Safaa

         


Hoppas du gillade de Moa!<3
Och till er andra har ni en idol så kommentera bara!<3
På fredag kommer nästa kändis och om ingen har kommenterat så tar bara en
Kram 


 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards