lessii

Alla inlägg den 13 april 2012

Av lessii - 13 april 2012 22:56

Ska nog läsa lite och sen sova..Imorn blire att plugga kanske ut och springa och senare blire att åka till mammas och pappas kompisar:) Men ha en bra kväll era pussgurkor:*

 

*inte papegoja<3*

Av lessii - 13 april 2012 17:22

Hej hopp!
Dagen igår var toppen jag och jenny kom hem till mig och käka mat och gjorde oss i ordning sen bar det av mot öre.När vi kom fram så var det redan kom för både Vip och vanliga de hade redan börjat släppa in viparna så vi kom in nästan på en gång och där kollade de biljetterna och min väska så jag inte hade med mig nåt förbjudet,sen så fick man hänga in sin jacka i en garderob(för de som vill veta det koste 20 kr..)Sen fick vi upp en våning där konseren skulle vara och så köpte vi varsin grej där med(jag-halstuk jenny-tröja)Sen fick vi vänta på att bli insläppta till "rummet vi skulle se han i och när vi vart insläppta så fick man springa och vi fick ganska bra platsen vi stog två rader från scen så vi såg ganska bra!Sen så stog vi där i en hel timma innan de började..Men till slut gjorde det ju det och de slutade inte förns nio/halv tio och vi åkte hem efter snubblat ner för trappen..<3


men den får helt klart 1000 av 10..<3<3<3


naaaw<3

<3

Man fick ett gratis kontantkort av telia men jag har ju inte telia..men jag gillade bilden så jag behåller den :D<3

Mera bilder kommer från gårdagen men jag måste ladda upp de på den stora datorn så kanske imorn ni får se dem<3      


Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards