lessii

Alla inlägg den 2 april 2012

Av lessii - 2 april 2012 22:19

Ska sova nu måste upp för att möta sandra när hon ska cykla hem till mig<3

 

Pyss/lessii

KCA

Av lessii - 2 april 2012 19:36

AHH!!
Har nyss kollat på KCA!
Så bra det var!Josh Hutcherson,Taylor Lautner,Kristen Steward och One Direction!!<3

Det var såklart fler men de var de bästa(och snygga! )

Men självklart så skrek jag några gånger..Hehe...

Men ha en bra kväll kommer ett till inlägg senare ikväll också :D

...

Har ni läst genom dina ögon?Om ni har så är detta hon som ska spela Melanie iallafall!

 

Pyss/lessii 

Av lessii - 2 april 2012 14:33

  

Hej

jag har inte lagt upp bilderna från när jag och de bästa var på bio och såg hunger games!Men bättre sent än aldrig!

jag och jenny amåkte in till stan

  

väl inne på pizzerian där vi åt


  


sen fick ju vänta på att bion skulle börja så då tog vi några bilder vid vattnet

   

 

såja!

senare idag kanske jag lägger upp bilderna från festen som var i förrgår!

Pyss/lessii 


    

Av lessii - 2 april 2012 13:47

Hej!

Idag vaknade jag vid 8 sendess har jag nästan bara suttit vid datorn..hehe!
Men senare idag(närmare 17:30)ska jag kolla på KCA!!Både Kristen(aka bella)och talyor(aka jacob)ska vara med :)

...

Men sen har jag ett måste!!JAG VILL SE TITANIC!!Nån som vill se den med mig!?Eller har filmen eller nåt?Jag måste bara se den!!

...


Pyss/lessii 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards