lessii

Alla inlägg under februari 2012

Av lessii - 20 februari 2012 20:07

hejhej


har nyss pluggat(vet ej om vi ska ha test imorn på franskan) och glodboken dampar..jag loggas bara ut heeela tiden..orkaaa! 

Men idag var jag med sandra en super gullig tjej som går i min klass!<3Vi spelade sims hela tiden och sen när hon hade åkt duchade jag och nu SKA jag FÖRSÖKA komma in på min glosbok!..Men tekniken är inte min bästa sida?..

Och min dator började nyss dampa!Eller så äre nätet? Men iallafall..så ska jag åka den 9 mars(helgen efter min födelsedag!!)Till globen med mamma syrran moster och mormor och kolla på genrepet till melo! Om ni kollar på dennas flickas bloog   så skrev jag också det där(gästbloggade)men nu ska jag nog FÖRSÖKA plugga vidare 

choo!!

dagens roliga klipp(ja jag har börjat med det)

ni som ser Sherlock Holms(nån?jag känner mig mobbad..)kanske fattar..?^^ 

Av lessii - 20 februari 2012 14:24

ja som ni ser vill jag veta vem av de här snyggaste är snyggast..

   


Erik                          Mattias                      Danny

vem kommentera snäällla!!!

själv tycker jag att Mattias är snyggast<3

Av lessii - 19 februari 2012 17:19

hejhej

jag tänkte ha en fråge stund här på bloggen..kommentera inlägget med "HUR" många frågor ni vill så tar jag några av de frågorna ni har frågat i ett videoinlägg coolt va?men nu ska jag nog damsuga sen stora datorn och sen pluggplugg 

Av lessii - 19 februari 2012 11:45

hej hallå

idag ska det väl bli att städa,plugga och slappa.. Men jag har nyss gästbloggat hos dennnnna tjej 

Kommer blogga hos henne tills imorn kväll Tycker det ärr jätte bra Men jag ska nog försöka städa nu sen gå ut till en vedhög och kanske hinna med att plugga..hur ska denna dag sluta?


och har sätt att staistiken INTE är bra!!bara 13 följare INTEEEE BRA..


villlll haaa!!!<3 ge mig nu!       

Av lessii - 18 februari 2012 16:40

nemen tjenare alla 

som ni såg var det ett tidsinställt inlägg som kom till bloggen igår Men dagen igår var TOPPEN!! 

Vi(Eve,Jenny,Hanin och Sandra+mig då)till biggan och wilys där vi köpte godis/snacks till kvällen+dricka Sen när vi kom hem till Eve så skrattade vi lite och jag "tänkte"dricka mitt vatten(mineralvatten med smak) men vattnet hade tydligen skakas omkring i min väska så när jag öppnade flaskan så bara SPRUTADE det vatten över hela mig..eller mina byxer och lite av min tröja.. 

Så vi bara började as garva!! HAHAHA så Eve fick hämta sin mamma så jag fick torka mig och sen fick jag låna Eves mysbyxer och sen fick jag ta av mig tröjan så jag bara hade linne.. Hehe..Men sen spelade vi ett sällskapsspel och Zumba det var jätte kuul +jag brände 66 kalorier Coolt va^^ Sen efter det började Hanin och Eve läsa den nya Julia tidningen medans jag och Jenny,Sandra och Eve och Hanin spelade just dance 3!!Vi turades om att dansa eftersom det bara var två konsoler Men sen så skarattade vi+att jag och Hanin gick ner i deras källare..och de andra "skulle"följa med..men det vart rädda för att de "trodde"att de spökade där..Men som sagt jag och Hanin gick ner där Sen kom Jessica dit och då vart det kaos kan man säga..Jo för alla hoppade på varandra..komiskt..?^^Men sen kom Eves föreldrar hem med pizza så vi satte oss alla tjejor framför tven och kollade på Abduction och åt pizza(+ att i Abduction är Taylor Lautner huvudrollen i filmen^^) Men alla snackade typ under filmen hela tiden(det var bara några fåtal gånger det var tyst)så Sandra fick damp på mig,Jessica och Hanin för de var vi tre som pratade hela tiden Men sen efter filmen så åkte hanin hem..Men bara några få sekunder efter det så blev alla på hoppade igen.. Men sen kom sandras mamma och hämtade Sandra så då vart vi bara fyra..Men det gick ju bra det me Men Jessica tyckte att vi skulle dygna(vara uppe hela tiden tills sju!)Men vid tolv/ett gick vi och la oss och somnade sen.. På morgonen så vaknade jag och Jenny vid samma tid typ och sen vaknade Eve så hon kom ner till mig och Jenny(vi låg på en luftmadrass)och sen vaknade Jessica och på nåt viss på blev det kaos IGEN!!Jessica SKULLE ha Eves täcke så vi alla fick typ "slå"oss fram men jag hammnade som vanligt underst.. Och sen åt vi frukost(efter nästan en och en halvtimmes "bråk"^^)Och sen kom då Sandra tillbaks och vi skulle gå till donken men mamma ringde och skulle hämta mig tidigare vid tolv så jag fick släppa min väska till donken..Men det gick bra Så vi "fikade"där vissa åt mat också men sen hämtade mamma mig.

Så nu ska jag bara slappa till kvällen då jag ska kolla på mello och sherlock holms  Och så imorn ska jag väl städa och plugga..

Men OJOJ vilket inlägg.. 

men aja herrååååå

         

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL BLOGGARNA SOM MINA SÖTNOSAR SKRIVER PÅ^^:*              

Av lessii - 17 februari 2012 18:00

hej

detta är ett tidsinställt inlägg för jag kommer vara hos eve nu med de söta 

Men bara för att ni ska läsa nåt kan ni få veta att de har kommit lite mer twilight nyheter..

eller inte..hehe 

Men jag kan skriva att jag sitter i B med de söta men aja hejdå





PS vill bara säga att jag är bäääääst och att ni får gärna skriva i er blogg vad min blogg heter och att se ska kolla in den ;)

Av lessii - 16 februari 2012 17:33

jaja jag vet men har inget att skriva och har bara inte lust för att blogga just nu?..kommer såklart skriva om helgen sen men som sagt kommer jag att inte blogga under helgen(iallafall fredag-lördag)kommer komma hem nångång under lördagen från eve (bild sen)då kommer jag nog tillbringa lördagens kväll med melo med familjen 

men aja orkar inte blogga nu ska försöka hitta min kamra så ni får mina vackra bilder snart.. 

några av de söt tjejorna!<3

(klicka på bilden för att komma till eves blogg,ni ser nog vem av de som är eve?) 

Av lessii - 14 februari 2012 19:01

hejhej 

alla underbara..jag lovade ju bilder men nehe jag orkade faktiskt inte men till helgen ska jag nog ha fixat det..om jag bara hittade min kamra..? 

Och till helgen kommer jag,Essa,Sandra och kanske Jenny sova hos Eve och vi ska kolla på

Abduction!!!

 

jiiippp!!!<3

hehe men sen så ska vi alla vara hos eve imorn då(eve vecka typ)!! 

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards