lessii

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av lessii - 2 februari 2012 19:23

..och vill bara sovvvvvvva!Ja det är sant orkar knappt hålla ögonen uppe+att jag ska plugga svenska,so,matte+läsa till 200 sidor i min bok(slog vad med sandra)Men jag ska hålla ögonen uppe..hoppas jag.Men jag sitter här har nyss kollat klart på den nya parodin av breaking dawn för 138654 gången..hehe men den är bara bäääst ska nog lägga upp den sen men vet ej om eve vill se den hon har inte sätt filmen(och ja hon är seg xd)haha men hon ska se den hemma hos mig när jag har fått den(ett måste)med sandra och jenny+att vi nog ska sova här tror jag om de fortfarande vill?..aja jag ska bara säga en grej!

TAYLOR LAUTNER ÄR MIIIIN MAN!!<3

hihi var tvungen..<3

First Of The Year - Skrillex 


tycker denna är lite läskig..(tack för tipset moa)

och kom ihåg att jag har månadens blogg klicka häär  (direktlänk till inlägget man kan anmäla sig i)och komigen fler än två va!!?



Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards