lessii

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av lessii - 1 februari 2012 17:12

..från breaking dawn som jag hittade på en bra twilight blogg som bara skriver om twilight citat!Citatet som jag tycker låter lite roligt när bella säger det i filmen och i boken är detta


Can vampires go into shock? - Bella Swan, Breaking Dawn


inte det bästa men jag tyckte det var "lite"roligt 

men visste ni att jag har fått med mig ännu en i min lilla "twilightgrupp"jag kan presentera ellllllin!som har läst alllla böckern abra elin bra!nu ska denna underbara chey bara kolla på filmerna ska kanske kolla på första filmen ikväll?..

men jag,elin,sandra,linnea och jenny pratade om twilight efter skolan eller det var jag,elin,sandra och linnea för jenny gick hela tiden!!!xd


 

när edward kommer i "chock" i filmen bd(breaking dawn)

inte så fin grimars edward?xd

Av lessii - 1 februari 2012 09:33

..börjar med håltimme

ja jag har håltimme nu jag och moa sitter i uppehållsrummet medans de andra tjejerna är i vid bigginn i think? 

men jag ska börja med månadens blogg så vill ni vara med så kan ni lämna en kommentar skriv att ni vill vara med i en kommentar här på detta inlägg


okej jag hoppas att så många som helst vill vara med tar ut en nästa vecka!  

Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards