lessii

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av lessii - 6 februari 2012 18:00

 LINNNNNN!

klicka på bilden för att komma till hennes blogg :*


Men hej alla där ute idag skola första gången på två veckor jag är med i skolan på en måndag Men annars är väl allt bra..Vi ska ha prov i morn på so:n så ska väl plugga lite på det och på tal om prov så fick jag godkännt i no:n ett E men jag fick bara ett fel men ja alla kunde bara få e så..aja ska nog plugga lite nu så men jag har fått min älskade man!!

asså taylor launter men vem visste inte att jag älskar honom!!! jag måste bara säga att han är så heeeeeet!!!^^men jag skulle bli sjukt glad om jag fick presenter på min födelsedag med honom på!eller twilight saker bara så släkt och vänner vet!^^

vad sägs som denna tröja    

som man köpa på hot topic 

vill gärna ha en av dom här tröjorna

jag skulle bli fett glad om ni hittade en twilight breaking dawn kalender som denna:sötsak 

eller de här:sminkkk 

hihi jag önskar mig oxå mer men det tar jag i en annat inlägg^^

(jag fyller om en månad)

men innan jag pluggar ska ni få ett twilight citat:

detta är jackob citat!
"Let's face it, i am hotter then you" - Eclipse

"This is How I'll remember you. Pink cheeks, heart beats. You'd think I'd be used to telling you goodbye by now"-Breaking Dawn

If you kill her you kill me!!" - Breaking Dawn


fina va!!:*

men herrå ska plugga nu så bayyyy 






Presentation

Länkar

One Direction Konserten

Team Kai

Wendy Higgins Writes

Omröstning

Vad skulle ni vilja se mer på denna blogg?
 Videoinlägg
 Mer om skådisar/kändisar
 tävlingar
 försätt som det är!
 annat(kommentera isåfall)

Fråga mig

17 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Andra bloggar ni borde kolla

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards